| کد خبر: 223654 |

ناوگان راهداری کرمانشاه فرسوده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فرسوده بودن ناوگان راهداری کرمانشاه گفت: راهداری تنها از ۳۰ درصد استانداردها برخوردار است

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به فرسوده بودن ناوگان راهداری کرمانشاه گفت: راهداری تنها از ۳۰ درصد استانداردها برخوردار است

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، فریبرز کرمی با اشاره به فرسوده بودن ناوگان راهداری کرمانشاه گفت: راهداری تنها از ۳۱درصد استانداردها برخوردار است.

کرمی با بیان اینکه تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری آماده شده‌اند گفت: بخش زیادی از ناوگان راهداری معیوب هستند اما برنامه‌ریزی‌ها طوری است که بیشتر از ماشین‌آلات و تجهیزات از نیروها استفاده شود.

کرمی گفت: معمولاً هر۴۰ تا ۵۰ کیلومتر یک اکیپ کامل طرح زمستانی ماشین‌آلات نیاز است، اما این میزان در استان کرمانشاه به ازای هر ۱۶۰ کیلومتر یک اکیپ آن هم به صورت ناقص است.

وی افزود: امروز از نظر فقر ماشین‌آلات، معیوب بودن و فرسوده بودن در تنگنا قرار داریم و هرچند وضعیت موجود ارتقا پیدا کرده اما هنوز جای کار دارد.  

کرمی با بیان اینکه وضعیت اعتباری راهداری مناسب نیست و برای تأمین لاستیک در فروشگاه‌ها از اعتبار شخصی استفاده می‌شود عنوان کرد: نخستین دستگاه در هر بحرانی از جمله سیل و زلزله راهداری بوده است و ناوگان طی دو سال گذشته به دلیل استفاده بیش از حد فرسوده شده‌اند و جوابگو نیستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.