| کد خبر: 216951 |

تصادفات خسارتی در استان کرمانشاه ۴۱ درصد کاهش یافت

رییس پلیس راه کرمانشاه گفت: تصادفات خسارتی در استان کرمانشاه در چهار ماهه نخست سال‌جاری ۴۱ درصد و تلفات ناشی از سوانح رانندگی ۲۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

تین نیوز

 رییس پلیس راه کرمانشاه گفت: تصادفات خسارتی در استان کرمانشاه در چهار ماهه نخست سال‌جاری ۴۱ درصد و تلفات ناشی از سوانح رانندگی ۲۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

به گزارش تین نیوز بهنقل از خبرگزاری مهر محمد حیدری اظهار کرد: آمار تلفات رانندگی در چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۱۲۲ نفر جان باخته حدود ۲۴ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت ۸۲۰ مورد تصادف جرحی در محورهای استان رخ داده که بر اثر این سوانح یک هزار و ۲۵۳ نفر مجروح شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار مجروحان حوادث رانندگی کرمانشاه در چهار ماهه امسال نسبت به سال قبل با یک هزار و ۴۵۱ مجروح بیش از ۱۳ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه میزان تصادفات خسارتی را یک هزار و ۱۵۹ مورد ذکر کرد و گفت: این تعداد سوانح در مقایسه با سال قبل که یک هزار و ۹۷۳ مورد بوده بیش از ۴۱ درصد کاهش نشان می‌دهد.

حیدری با بیان اینکه ۴۳ نفر از افراد متوفی در سوانح رانندگی در چهار ماهه نخست امسال به خاطر برخورد خودرو با خودرو جان باخته‌اند، افزود: ۳۹ نفر نیز به خاطر واژگونی خودرو و ۱۱ نفر هم عابر پیاده بوده‌اند که در برخورد با وسایل نقلیه جان باخته‌اند.

وی یادآور شد: بیشترین علت تصادفات منجر به فوت با ۳۳.۳ درصد مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، ۲۵.۸ درصد به علت عدم توجه به جلو و ۱۶ درصد هم به دلیل انحراف به چپ بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.