| کد خبر: 210999 |

روزانه ۵۰۰ کامیون وارد بازارچه شوشمی پاوه می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بااشاره به بازگشایی مرز شوشمی عنوان کرد: به طور میانگین روزانه ۵۰۰ دستگاه کامیون برای صادرات به این مرز مراجعه می‌کند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بااشاره به بازگشایی مرز شوشمی عنوان کرد: به طور میانگین روزانه ۵۰۰ دستگاه کامیون برای صادرات به این مرز مراجعه می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبرز کرمی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: گشت های کنترل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه در مرز شوشمی بر فعالیت رانندگان کامیون نظارت دارند.

وی افزود: این گشت ها در این مدت توانسته اند ۵۳ کامیون که دارای تخلف اضافه تناژ و ظرفیت غیرمجاز بوده اند را شناسایی و برای اعمال جرائم قانونی به پلیس راه و حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری  وحمل و نقل جاده ای استان معرفی کنند.​

مرز شوشمی که بین استان کرمانشاه و اقلیم کردستان عراق قرار دارند، از ششم اسفند تا ۱۴ اردیبهشت به دلیل شیوع بیماری کرونا از طرف عراق بسته شده بود.

بازارچه شوشمی در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرستان پاوه از سمت عراق به استان حلبچه در شمال عراق متصل و در مجاورت شهر طویله عراق قرار دارد که روزانه کالاهایی همچون میوه، سیمان، گیوه، نان برنجی و صیفی جات از طریق این بازارچه به عراق صادر می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح های حمایتی از رانندگان پرداخت و گفت: تاکنون طی ۴۶۲ مرحله توزیع لاستیک میان ناوگان عمومی برون شهری استان انجام شده که ۳۴ مرحله از آنها به صورت اینترنتی بوده است.

کرمی از توزیع ۱۳۲ هزار و ۷۷ حلقه لاستیک میان ناوگان عمومی برون شهری خبر داد، افزود: بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ حلقه لاستیک میان خودروهای سواری، ۲ هزار و ۷۹۳ حلقه لاستیک میان خودروهای نیسان وانت و ۲ هزار و ۲۱۰ حلقه میان مینی بوس‌ها، وانت نیسان‌ها و خودروهای ایسوز توزیع شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و ۲۴ هزار کیلومتر مساحت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.