| کد خبر: 210889 |

۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی و ۵۰ درصد ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه فعال است

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه گفت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر تنها ۳۰ درصد اتوبوس‌ها و ۵۰ درصد تاکسی‌ها فعال هستند.

تین نیوز

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه گفت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر تنها ۳۰ درصد اتوبوس‌ها و ۵۰ درصد تاکسی‌ها فعال هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، یوسف حیدری با اشاره به کاهش تعداد مسافران حمل و نقل عمومی در شهر کرمانشاه به دنبال شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اکنون 30 درصد اتوبوس‌ها و 50 درصد تاکسی‌ها فعال هستند.

معاون سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه با بیان اینکه 9500 تاکسی و 220 دستگاه اتوبوس در کرمانشاه وجود دارد گفت: بیش از 12 هزار ماسک نانو و 25 هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در یک مرحله ببن رانندگان توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه تمامی اتوبوس‌های فعال در تمامی سرویس‌ها ضدعفونی می‌شوند عنوان کرد: در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها صندلی‌ها به صورت یکی در میان مشخص شده‌اند که مسافران روی صندلی‌های مشخص شده ننشینند.

حیدری با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی ملزم شده‌اند که تنها دو مسافر در صندلی عقب سوار کنند گفت: درخواست افزایش قیمت کرایه تاکسی به شورای شهر ابلاغ شده اما هنوز افزایشی اعمال نشده است.

وی یا بیان اینکه ایستگاه‌های فرسوده اتوبوس در حال جمع‌آوری است و تمامی ایستگاه‌ها شناسنامه‌دار می‌شوند افزود: 48 ایستگاه اتوبوس تاکنون نصب شده و به طور مرتب در طول هفته یا ماه بازبینی و بررسی می‌شوند و تا پایان تابستان تمامی ایستگاه‌های اتوبوس در کرمانشاه بازسازی می‌شوند.

حیدری با اشاره به اینکه سازمان به دنبال پرداخت الکترونیکی در اتوبوس‌ها است عنوان کرد: قبل از شیوع کرونا بیش از 100 دستگاه خودپرداز داخل تاکسی‌ها نصب شد و به دلیل عمل نکردن بانک به تعهدات این اقدام ادامه پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه 220 دستگاه اتوبوس فعال در شهر کرمانشاه وجود دارد گفت: اتحادیه اتوبوسرانی کشور به دنبال راه‌اندازی کارت شهروندی است که به یک شرکت واگذار شود.

معاون اجرای سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر کرمانشاه افزود: سوار یا پیاده کردن مسافر در خارج از ایستگاه تخلف است و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.