| کد خبر: 207089 |

سرپل‌ذهاب مسافران نوروزی را پذیرش نمی‌کند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی این شهرستان در ایام نوروز ۹۹ تعطیل است و به جهت حفظ سلامتی مردم و مقابله با سرایت ویروس کرونا، میهمانان و مسافران را پذیرش نمی‌کنیم.

تین نیوز

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی این شهرستان در ایام نوروز ۹۹ تعطیل است و به جهت حفظ سلامتی مردم و مقابله با سرایت ویروس کرونا، میهمانان و مسافران را پذیرش نمی‌کنیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از محبت جمالی نیا روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار سرپل ذهاب گفت: به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا، باشگاه ها و اماکن ورزشی که محل تجمع ورزشکاران است تا بعداز عبور از بحران تعطیل شده است و رعایت نکات بهداشتی در اغذیه فروشی ها و نانوایی ها هر روز بازرسی و نظارت می شود.

وی اظهارداشت: همچنین با واحدهایی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم و پوشی برخورد قاطعانه صورت گرفته و پلمب می شوند.

فرماندار سرپل ذهاب، همچنین بر رعایت بهداشت از سوی نانوایی ها و عدم استفاده از پول نقد و استفاده از کارتخوان برای استفاده مردم تاکید کرد.

وی از توزیع اقلام اساسی مردم به صورت عادلانه و با قیمت تعادلی بین مردم خبرداد.

جمالی نیا گفت: شیوع بیماری از هرنقطه ای ممکن است اتفاق بیفتد از این رو باید همه مسوولان و مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و به خصوص مردم از ترددهای غیرضروری در بیرون از منزل خودداری کنند.

رعایت نکات بهداشتی در حین سوختگیری خودروها، ضدعفونی و شست و شوی خیابان ها و معابر و مکان های عمومی، استفاده از دستکش و ماسک برای پرسنل شهرداری، کنترل و تب سنجی در ورودی های شهر و جمع آوری کانکس های کارگری و مجردی از دیگر اقدام های لازم برای مقابله با ویروس کرونا است که جمالی نیا خواستار انجام آن در سرپل ذهاب شد.

وی گفت: هیچ مشاور املاکی حق عقد قرارداد برای سکونت افراد غیربومی در شهرستان سرپل ذهاب را ندارد و در صورت مشاهده با عاملان برخورد قاطع می شود.

طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه هم کنون ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و آزمایش ۲۷ بیمار مثبت اعلام شده و سه نفر نیز فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۳۳۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۵۴ نفر از آنان ترخیص شده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.