| کد خبر: 203645 |

بیشتر جاده‌های کرمانشاه لغزنده است/ تردد در محور روانسر- پاوه با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش شدید برف طی شب گذشته در محورهای اورامانات و همچنین کولاکی که هم اکنون در محور روانسر-پاوه شاهد آن هستیم تردد در این مسیر تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش شدید برف طی شب گذشته در محورهای اورامانات و همچنین کولاکی که هم اکنون در محور روانسر-پاوه شاهد آن هستیم تردد در این مسیر تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: بر اثر این بارش‌های طی شب گذشته که بیشتر اورامانات و مناطق کوهستانی و برفگیر را در بر گرفته شاهد لغزنده بودن جاده‌ها هستیم که همین موضوع می‌طلبد رانندگان نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است افراد از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورتی که سفر آن‌ها لازم و به سمت مناطق اورامانات است حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: رانندگان حتما از کارایی سیستم گرمایشی، برف پاک‌کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و سپس در جاده حضور پیدا کنند.

وی امکان تردد در محور روانسر- پاوه را به دلیل کولاک فقط با زنجیرچرخ اعلام کرد و یادآور شد: طبق اعلام همکاران ما که در جاده‌های استان مستقر هستند شب گذشته در ریجاب، کرندغرب، ثلاث باباجانی، گهواره، نوسود، روانسر، جوانرود و پاوه و شاهد بارش برف بوده‌ایم.

وی همچنین به یک مورد سانحه رانندگی منجر به فوت طی عصر روز گذشته در محور پاوه بین روستاهای شمشیر و دره بیان نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه بین سه دستگاه خودروی سواری پراید، پژو پارس و کامیون بین رخ داد که منجر به کشته شدن راننده جوان خودروی پراید شد.

حیدری ادامه داد: طبق بررسی های کارشناسان پلیس راه، 50 درصد مقصر این حادثه راننده پژو پارس و 50 درصد نیز مقصر راننده پراید بود که منجر به کشته‌شدن راننده آن شد.

وی در پایان، گفت: پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و بغل‌دستی از مهمترین نکاتی است که می تواند در کاهش سوانح تاثیر بسزایی داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.