| کد خبر: 197898 |

◄ محدودیت تردد در محور اسلام‌ آبادغرب به خسروی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از وجود محدودیت تردد در محور اسلام‌آبادغرب به خسروی به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت زوار خبر داد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از وجود محدودیت تردد در محور اسلام‌آبادغرب به خسروی به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت زوار خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: باتوجه به این این محدودیت، مهمترین خواسته ما از زائران گرامی این است با مدیریت زمان سفر خود، از حضور در این محور خودداری کنند.

 وی افزود: حضور زائران در محور اسلام آبادغرب به خسروی تنها به کورتر شدن گره ترافیکی منجر شده و کمکی به آنها نخواهد کرد.

 سرهنگ حیدری با بیان اینکه هم اکنون زائرانی که پنجشنبه و جمعه وارد مرز خسروی شده اند به تدریج در حال خروج از کشور هستند، گفت: بهتر است سایر زوار طی روزهای آتی به مرز مراجعه کنند.

 رئیس پلیس راه کرمانشاه افزود: به طورکلی تمامی محورهای استان متراکم و پرتردد هستند و هرچه به سمت محورهای جنوبی استان نزدیک می‌شویم تراکم بالاتر رفته و تردد باکندی بیشتری پیش می‌رود.

 وی همچنین با دعوت همه رانندگان و زائران اربعین به صبر و حوصله در حین رانندگی، گفت: طی ۲ روز گذشته شش حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده که منجر به کشته‌شدن سه تن و زخمی شدن هشت نفر دیگر شده است.

 سرهنگ حیدری تصریح کرد: محور حمیل به اسلام‌آبادغرب بیشتر تلفات را با سه کشته و چهار زخمی داشته است از این رو می طلبد تا رانندگان بیش از پیش احتیاط کنند.

 این مقام انتظامی افزود: علت بیشتر حوادث رانندگی نیز انحراف به چپ در اثر خستگی و خواب آلودگی بوده و عمده این سوانح نیز در ساعات ابتدایی صبح رخ داده است.

 وی در پایان همچنین از ممنوعیت تردد موتورسیکلت و وسایل حمل و نقل کشاورزی در جاده های اصلی استان تا چهارم آبان خبر داد و گفت: با افراد متخلف که این ممنوعیت را رعایت نکنند برخورد می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.