| کد خبر: 198871 |

تمام محورهای کرمانشاه لغزنده است

با توجه به بارش رحمت الهی تمام محورهای استان لغزنده است.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش رحمت الهی تمام محورهای استان لغزنده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرصادنیوز، سرهنگ محمد حیدری در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون با توجه به اینکه در تمام استان شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم، تمامی محورها لغزنده است.

وی افزود: با توجه به حجم و شدت بارش ها، ممکن است در برخی مناطق به صورت نقطه ای آبگرفتگی یا ورود رسوبات آبرفتی بر روی جاده ها را داشته باشیم.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: رانندگان حتما باید قبل از ورود به آبگیرها سرعت خود را کاهش داده و کنترل کرده باشند.

وی افزود: رانندگان برای فراهم کردن دید کافی در شرایط بارانی، در داخل وسایل نقلیه از سالم بودن بخاری برای بخارزدایی شیشه ها و در خارج خودرو از سالم بودن برف پاکن برای پاک کردن شیشه ها از وجود باران اطمینان حاصل کنند.

حیدری تاکید کرد: رانندگان حتما قبل از ورود به جاده ها از سالم بودن خودرو به ویژه لاستیک ها اطمینان حاصل کنند و مواظب تردد در مناطق مه آلود نیز باشند.

وی بر سالم بودن چراغ های خودرو و روشن بودن آنها در نقاط مه آلود نیز تاکید کرد و گفت: در صورتی که در چنین شرایطی تصادف کردند و خودرو نیز قابل انتقال به حاشیه جاده ها نیست، در فاصله ۷۰۰ متری از محل تصادف اقدام به نصب مثلث شبرنگ خطر کنند.

این مسئول تصریح کرد: در صورت نصب این مثلث خودروهای دیگر آگاه شده و آنها در هنگام عبور از صحنه تصادف با خودروهای تصادفی برخورد نخواهند کرد و در مجموع احتمال بروز حوادث دیگر نیز به حداقل می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مرصادنیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.