| کد خبر: 198375 |

آسفالت ۶۰ درصد معابر و خیابان‌های منطقه ۶ کرمانشاه

۶۰ درصد معابر و خیابان‌های منطقه ۶ کرمانشاه روکش‌ و آسفالت شد.

تین نیوز

شهردار منطقه شش کرمانشاه بابیان اینکه تاکنون ۶۰ درصد معابر و خیابان‌های این منطقه آسفالت‌ شده، گفت: آسفالت،لکه‌گیری و روکش انجام‌شده در این محدوده، پنج هزارو ۳۰۰ تن بوده‌است.

به گزارش تین نیوز به ایرنا، هادی فرهنگیان در محل جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه برای آسفالت به ۶ بخش تقسیم شده است، اظهارداشت: آسفالت، روکش و لکه‌گیری یک هزار و ۷۰۰ تن از مساحت منطقه ۶ باقی مانده است.

وی ادامه داد: برای آسفالت این منطقه تاکنون سه میلیارد تومان هزینه شده در حالی که ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این منظور درنظر گرفته شده که هنوز تحقق نیافته است.

به گفته وی، معابر و خیابان های فاز یک و ۲ چقامیرزا، فاز یک تا چهار شهرک جانبازان، شهرک شهید نجفی، بهداری، دادگستری، فاز یک و ۲ شهرک ولایت، شهرک اتوبوسرانی، معراج، کاشانی، طالقانی، قلعه کهنه، ابتدای خیابان ۵۶ متری تا دادگستری، میدان رسالت تا چهارراه اول، خیابان ولایت تا دادگستری و غیره آسفالت، لکه گیری و یا روکش شده است.

منطقه ۶ کرمانشاه ۲۰۰ هزارمتر مربع فضای سبز دارد

شهردار منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه از وجود ۱۴ بوستان در این منطقه خبر داد و  ادامه داد: میزان فضای سبز منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه نزدیک به ۲۰۰ هزار متر مربع با سرانه ۲ و پنج دهم مترمربع است.

فرهنگیان اضافه کرد، علاوه بر این ۱۴ بوستان، مرحله دوم بوستان کاج در بخش ورودی شهرک دادگستری به متراژ ۱۱ هزار متر در دست احداث است که زمین فوتبال و والیبال در آن نیز پیش بینی شده است.

شهردار منطقه ۶ کرمانشاه خاطرنشان ساخت، همچنین پس از پل چقامیرزا، در محدوده دیوار کاه گلی بوستانی با همین نام احداث می شود که هفت هزار متر ابعاد دارد.

فرهنگیان از ایجاد باغ راهی در خیابان ۵۶ متری دادگستری خبر داد که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از تعویض جداول، انجام موزاییک فرش به همراه زیباسازی دیوارها و نصب المان های شهری به‌عنوان دیگر اقدام ها در این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه ۶ کرمانشاه به برخی از اقدام های فرهنگی در این منطقه اشاره کرد و افزود: در اربعین امسال به میزان ۳۰ تخته چادر در بوستان شبدیز به همراه برخی امکانات رفاهی برای زوار عتبات عالیات برپا شد.

وی از وجود یک فرهنگسرای نیمه کاره در این منطقه با پیشرفت ۳۰ درصدی خبر داد و به برگزاری جشن رمضان و جشن ولایت نیز اشاره کرد.

این شهردار از وجود ۶۰ شهید در منطقه ۶ کرمانشاه خبر داد و افزود: تمثال ۱۲ شهید شاخص در چهار راه ها نصب شده و تصاویر مابقی این شهدا در معابر نصب شده است.

روزانه ۸۰ تن زباله در منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه تولید می شود

فرهنگیان با بیان اینکه ۴۰ مخزن زباله در این منطقه خریداری شده، مخازن با انتقال به مکان تعیین شده، هر سه روز یکبار شست و شو می شوند، افزود: روزانه ۷۵ تا ۸۰ تن زباله در این منطقه تولید می شود.

وی افزود: قرار است طرح جمع آوری زباله های خانگی در این منطقه با بازگشت به شیوه گذشته، از درب منازل انجام شود.

منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه، ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد که پس از رودخانه قره سو تا ابتدای دیزل آباد را شامل می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.