| کد خبر: 197122 |

تشکیل پرونده تخلف برای ۴۴ شرکت حمل کالا و مسافر در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از تشکیل پرونده تخلف برای ۴۴ شرکت حمل کالا و مسافر در کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشکیل ۴۴ پرونده تخلف برای شرکت‌های حمل کالا و مسافر در این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فریبرز کرمی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۴۴ پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر به کمیسیون ماده ۱۲ ارجاع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین علاوه بر صدور ۵۶ کارت هوشمند رانندگان مسافری، یک هزار و ۲۸۹ کارت هوشمند رانندگان توسط انجمن صنفی رانندگان اتوبوس بین شهری تمدید شده است.

این مسئول از صدور چهار کارت هوشمند ناوگان مسافری توسط انجمن صنفی رانندگان اتوبوس بین شهری و ایجاد تغییر برای ۱۱۱ کارت هوشمند مسافری خبر داد.

کرمی بیان داشت: جلساتی به منظور بررسی پرونده متقاضیان تاسیس شرکت‌های مسافربری و ثبت تخلفات شرکت‌ها و رانندگان در سیستم ثبت تخلفات و ارجاع به واحد حقوقی جهت طرح در کمیسیون های مربوطه تشکیل شد.

وی از تشکیل سه جلسه جهت انجام وظایف کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی خبر داد و گفت: علاوه بر تشکیل جلسه ماهیانه کارگروه سطح ارتقا، ۱۱۹ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ نیز در نیمه نخست امسال تشکیل شد.

۷۹ مورد تخلف رانندگان و شرکت‌ها به پلیس گزارش شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۹ مورد تخلفات رانندگان و شرکت‌ها در قالب ارسال گزارشات پلیس راه گزارش شده، گفت: هم‌چنین ۲۸ مورد گزارش تخلفات رانندگان و شرکتها از طریق نیروهای اداره مسافر  و ۵۱ مورد شکایت مردمی ارسال شده است.

این مسئول از انجام ۸۵ مورد مکاتبات اداری خبر داد و عنوان کرد: ۷۱ مورد مکاتبه جهت تعویض پلاک ناوگان مسافر و ۴۹ مورد تکمیل فرم و انجام تغییر کاربری کارت هوشمند انجام شده است.

کرمی با اشاره به تهیه گزارشات ارائه شده در جلسات، بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی و مسافران و به نتیجه رساندن آنها نیز ادامه داد: آشنایی مسافران به حقوق و وظایف خود از طریق تهیه و توزیع تراکت‌ها و نصب بنر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: کنترل های لازم درزمینه ارائه خدمات مطلوب به مسافران، فروش اینترنتی بلیت ناوگان عمومی و اعمال تخفیف جهت استفاده کنندگان از این روش خرید بلیت از دیگر اقدامات انجام شده در ۶ ماهه اول امسال بوده است.

انجام ۶۰ مورد بازدید برای نظارت بر نحوه فعالیت شرکت‌ها و ناوگان مسافری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۰ مورد بازدید به منظور نظارت بر نحوه فعالیت شرکتها و ناوگان مسافری، تشکیل دو جلسه با ارگان های ذی ربط به منظور آمادگی انجام سفرهای نوروزی و بررسی وضعیت پایانه ها و دفاتر شرکتهای مسافری و اقدام جهت بهبود و اصلاح وضعیت موجود خبر داد.

کرمی خاطرنشان کرد: تعداد صورت وضعیت های صادره در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۰۵ هزار مورد بوده که از این تعداد بیش از ۲۶ هزار صورت وضعیت اتوبوسی، بیش از ۲۲ هزار صورت وضعیت دربستی و بیش از ۱۵۶ هزار  صورت وضعیت مینی بوسی وسواری بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.