| کد خبر: 223265 |

سقف برداشت روزانه سوخت ناوگان بار و مسافر در کردستان حذف شد

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: سقف برداشت سهمیه سوخت نفتگاز ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان حذف شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: سقف برداشت سهمیه سوخت نفتگاز ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان حذف شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدراشد مدرس گرجی اظهار داشت: با به پیگیری‌های مکرر این اداره کل از طریق استانداری کردستان، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شرکت نفت، اجرای جدول کشوری عرضه سوخت نفتگاز در این استان هم انجام شد.

وی اضافه کرد: پیش از این ناوگان حمل و نقل عمومی کردستان تنها در جایگاه‌های این استان در برداشت سوخت مورد نظر خود محدودیت برداشت ۶۰ لیتری در هر شبانه روز داشتند که این مساله موجب بروز برخی مشکلات برای رانندگان شده بود.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: حدف سقف برداشت از مطالبات جامعه حمل و نقل بویژه رانندگان حوزه بار و مسافر استان بود که با پیگیری‌ها و ورود مستقیم استاندار، مشکل حل و از این پس سهمیه سوخت نفتگاز از حالت منطقه بندی خارج و همانند دیگر استان‌های کشور خواهد بود.

استان کردستان دارای یک پایانه بار در شهر سنندج و یک پایانه سیمان در شهرستان بیجار و ۷۰ شرکت و موسسه حمل و نقل کالاست، تعداد ناوگان بار طبق آمار ثبتی دارندگان کارت هوشمند پنج هزار و ۶۰۸ دستگاه و تعداد رانندگان بار آن نیز یک هزار و ۱۲۳ نفر است.

این استان دارای ۱۲ پایانه مسافری شامل سنندج، بیجار، قروه و دیواندره هر کدام ۲ پایانه و شهرستان های مریوان، دهگلان، کامیاران و سقز هر کدام یک مورد است.

در این استان ۲۶ شرکت حمل و نقل مسافر، ۱۲ شرکت و موسسه اتوبوسرانی و مینی بوسرانی و ۱۲ شرکت سواری به همراه ۶۷ موسسات و نمایندگی شعبه وجود دارد که ناوگان مسافری آن یک هزار و ۹۳۷ و چهار هزار و ۶۸ راننده مسافر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.