| کد خبر: 222883 |

محدودیت‌ تردد در چهار محور ارتباطی کردستان اعمال می‌شود

رییس پلیس راه کردستان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در سه محور ارتباطی این استان به علت بارش برف ممنوع بوده و یک محور نیز بدلیل کولاک مسدود است.

تین نیوز

رییس پلیس راه کردستان گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین (تریلر کشنده) در سه محور ارتباطی این استان به علت بارش برف ممنوع بوده و یک محور نیز بدلیل کولاک مسدود است.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ عیسی گوهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد تریلر کشنده در جاده سنندج - مریوان، سقز - دیواندره و دیواندره - بیجار به علت بارش شدید برف از بامداد امروز ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه محور فرعی ایرانخواه - تکاب نیز به علت شدت بارش برف و کولاک مسدود است، افزود: هم اکنون ماموران پلیس راه در مبادی ورودی هر چهار محور مستقر شده و از ورود خودرورهای مشمول ممنوعیت به این محورها جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ گوهری اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، بارش برف و باران تا صبح فردا در بیشتر نقاط این استان ادامه دارد و اکنون نیز تمام محورهای ارتباطی، بارش باران و در ارتفاعات و گردنه‌ها بارش برف و کولاک گزارش شده است.

وی یادآور شد: توصیه می‌شود رانندگان به هیچ عنوان محورهای استان کردستان را تا قطع بارش‌ها برای سفر انتخاب نکرده و در صورت لزوم بدون همراه داشتن تجهیزات زمستانی راهی سفر نشوند.

پلیس راه و راهداری در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های کردستان را شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین شهری و ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی را تحت پوشش خدمات خود قرار می‌دهند.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود.

همچنین جاده‌های بین شهری این استان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.