| کد خبر: 221435 |

کرونا فعالیت اتوبوسرانی شهری سقز را تعطیل کرد

سرپرست شهرداری سقز با بیان اینکه شهرستان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد، گفت: برای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامتی مردم، فعالیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تین نیوز

سرپرست شهرداری سقز با بیان اینکه شهرستان در وضعیت حاد کرونایی قرار دارد، گفت: برای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامتی مردم، فعالیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

لقمان شیخ عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به شرایط حاکم بر شهر سقز از لحاظ کرونا، بنابر تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان سقز تا اطلاع ثانوی فعالیت اتوبوس‌های شهری سازمان اتوبوسرانی شهرداری تعطیل می‌باشد.

وی با اشار به اینکه چند نفر از کارکنان معاونت شهرسازی شهرداری سقز به کرونا مبتلا شدند، افزود: فعالیت ۵۰ درصدی کارکنان در بخش‌های مختلف اداری شهرداری را اتخاذ کردیم تا هم خدمات رسانی به شهروندان انجام شود و اینکه از پیشگیری کرونا و ازدحام بیش از حد در این مکان‌ها جلوگیری کنیم.

شیخ عزیزی، تعطیلی حمل و نقل به وسیله اتوبوس های شهری را برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری موثرتر از کرونا برشمرد و اضافه کرد: هرچند لطمه به رانندگان این اتوبوسها وارد می شود ولی سلامت مردم در اولویت است.

سرپرست شهرداری سقز با اشاره به اینکه وضعیت درآمد کارکنان اتوبوسرانی مطلوب نیست، تاکید کرد: برای رانندگان اتوبوس‌ها کمک های (کاهش هزینه سوخت، افزایش کرایه و اضافه کاری) را در نظر گرفته ایم تا از این وضعیت نجات پیدا کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.