| کد خبر: 201169 |

بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر سنندج زیربار ترافیک رفت

شهردار سنندج با اشاره به اینکه پروژه بلوار۲۴ متری کمربندی‌ آبیدر تکمیل و زیربار ترافیک رفت، گفت: این بلوار از مسیر سه راهی تکیه و چمن تا میدان حجاب دارای طول یک کیلومتر و عرض ۲۴ متر است.

تین نیوز

شهردار سنندج با اشاره به اینکه پروژه بلوار۲۴ متری کمربندی‌ آبیدر تکمیل و زیربار ترافیک رفت، گفت: این بلوار از مسیر سه راهی تکیه و چمن تا میدان حجاب دارای طول یک کیلومتر و عرض ۲۴ متر است.

حشمت‌الله صیدی اظهار داشت: ایجاد این طرح در رفع مشکل ترافیک و همچنین ایمن سازی‌سازی تردد در مسیرپارک جنگلی آبیدر به‌عنوان یکی از مسیرهای تفرجگاهی‌ بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر حدفاصل سه راهی تکیه و چمن تا میدان حجاب به طول یک هزار متر و عرض ۲۴ متر شامل 2 لاین سواره رو است اضافه کرد: لاین سواره رواین بلوار دارای عرض هفت مترو نیم بوده و در طرفین این بلواریک لاین دوچرخه و یک لاین پیاده نیزاحداث شده است.

شهردار سنندج یادآور شد: برای احداث این پروژه ۶۳ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، حدود هشت هزار مترمربع تخریب آسفالت، ۴۱۱ مترمکعب تخریب بتن، چهار هزار و ۵۴۷ مترمکعب راکفیل و ۱۷ هزار مترمربع بسترسازی انجام شده است.

صیدی اظهار داشت: اجرای جدول پیش ساخته یک طرفه به طول یک هزار و ۸۴۰ متر، جدول پیش ساخته دو طرفه یک هزار و ۹۳۴متر، زیراساس سه هزارو ۷۰۸ مترمکعب و اجرای اساس یک هزار و ۹۴۳مترمکعب از دیگر اقدامات انجام شده  در راستای تکمیل این پروژه عمران شهری است.

وی افزود: همچنین عملیات روشنایی این بلوار با نصب ۴۰ عدد پایه روشنایی ۱۲ متری، ۸۲ عدد چراغ روشنایی ۱۵۰ وات و یک هزار و ۵۰۰ متر کابل کشی زمینی انجام شده است.

شهردار سنندج هزینه اجرای این طرح عمران شهری را ۸۰ میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد، با تکمیل دیگر پروژه‌های عمران شهری گام مهمی در راستای ایمن سازی معابر و همچنین کاهش و روانسازی ترافیک در سطح شهر برداریم.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.