| کد خبر: 196403 |

مسیر سنندج - سروآباد بازگشایی شد

مسیر ارتباطی سنندج - سروآباد - مریوان که به دلیل واژگونی تانکر سوخت مسدود شده بود بعد از ۶ ساعت بازگشایی شد.

تین نیوز

فرماندار سروآباد گفت: مسیر ارتباطی سنندج - سروآباد - مریوان که به دلیل واژگونی تانکر سوخت مسدود شده بود بعد از شش ساعت بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کامیار میرزایی اظهار داشت: تانکر حامل ۳۴ هزار لیتر بنزین سوپر که از اراک استان مرکزی به‌سمت سلیمانیه‌عراق در حرکت بود، ساعت ۲۱ شامگاه دوشنبه در مسیر سنندج-سروآباد نزدیکی روستای نیاباد بخش مرکزی واژگون شد.

وی افزود: واژگونی این تانکر باعث مسدود شدن مسیر شد و چندین خودروی سواری و باری دردو طرف مسیر گرفتار شده بودند.

فرماندار سروآباد یادآور شد: با هماهنگی انجام شده، در کم‌ترین زمان ممکن اعضای مدیریت بحران شهرستان، ادارات خدمات رسان، راهداری، آتش‌نشانی شهرستان‌های مریوان و سروآباد و پلیس‌راه استان کردستان در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: با تدابیر اندیشیده شده، ضمن کنترل ترافیک و ایجاد نظم و امنیت، مسیر جایگزین از سه‌راهی لنگریز و روستای ماضی بن تعیین شد تا خللی در تردد خودروها و معطلی مسافران و رانندگان ایجاد نشود.

میرزایی اظهار داشت: بعد از ۶ ساعت تلاش بی‌وقفه نیروهای خدمات رسان به ویژه راهداری مسیر در ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد و تردد در این مسیر مهم برقرار شد.

فرماندار سروآباد گفت: با تدابیر انجام شده مانع از نفوذ سوخت به رودخانه پایین دست شدیم و باتوجه به این‌که سوخت مورد نظر از نوع بنزین سوپر بود، خیلی زود بخار شده و کم‌تر باعث آلوده شدن محیط‌زیست شد.

وی تاکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده و مدیریت حادثه هیچ اتفاق تلخی در این حادثه اتفاق نیفتاد و شایعاتی مبنی بر انفجار این تانکر سوخت صحت ندارد.

جاده سنندج سروآباد مریوان به طول ۱۲۰ کیلومتر یکی از جاده‌های پرپیچ و خم و شلوغ استان کردستان است که مسیر ترانزیتی مرز باشماق نیز به شمار می‌رود و روزانه چندین هزار خودروی سبک، سنگین، سواری و تانکرهای سوخت و ترانزیتی از این مسیر تردد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.