| کد خبر: 184203 |

آغاز ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت در کردستان

ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت در کردستان آغاز شد.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت در تمامی جاده های استان از امروز آغاز شد و روزهای معیین شده ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ عیسی گوهری به صورت میانگین 50 دستگاه انواع کامیون های ترانزیت سوخت در جاده های استان تردد می کنند اظهار کرد: مرحله اول ممنوعیت تردد این تانکرها از امروز 25 اسفند امسال آغاز شده است و تا پنج فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم ممنوعیت این خودروها نیز از هشت فروردین تا 17 فروردین سال آینده اجرایی می شود و از تردد آنها در جاده های کردستان ممانعت می شود.

فرمانده پلیس راه کردستان افزود: در روزهای 28 و 29 اسفند سالجاری هم در محورهای بانه - سقز و مریوان - سنندج از هفت صبح تا 10 شب عبور هرگونه کامیون ممنوع است.

سرهنگ گوهری با اشاره به این‌که تنها در موارد ضروری امکان تردد کامیون در روزهای ممنوعیت وجود دارد، گفت: ممنوعیت تردد کامیون در روزهای 12، 13، 14 و 16 فروردین سال آینده اجرا می شود.

وی یادآور شد: بر اساس تصمیمی که به صورت سراسری گرفته شده است، از 25 اسفند تا پایان تعطیلات خودروهایی که برابر ماده هشت رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی بیش از 10 میلیون ریال جرائم رانندگی دارند توقیف نمی شوند و تنها به تذکر به آنها اکتفا می شود.

طول شبکه راه های کردستان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.