| کد خبر: 163502 |

رشد 25 درصدی تردد در جاده‌های کردستان

رئیس پلیس‌راه کردستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا به امروز رشد 25 درصدی تردد در جاده‌های استان داشته‌ایم.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه کردستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تا به امروز رشد 25 درصدی تردد در جاده‌های استان داشته‌ایم.

 به گزارش تین‌نیوز، عیسی گوهری رئیس پلیس‌راه کردستان با اشاره به افزایش چشم‌گیر ترددهای جاده‌ای از آغاز طرح پلیس نوروزی تا به امروز، گفت: بر اساس آمار موجود در روز گذشته 270 هزار تردد در سطح جاده‌های استان انجام‌گرفته است.

وی افزود: از ابتدای این طرح تا پایان روز گذشته بر اساس اطلاعات ثبت‌شده، تردد در سطح جاده‌های استان حدود 25 درصد افزایش داشته‌ است.

گوهری بیان کرد: رانندگی در جاده‌های کوهستانی نیاز به‌دقت بیشتر در خصوص رعایت قوانین و مقررات دارد چون درجاهایی که دید ندارد اولین خطا شاید آخرین خطا برای رانندگان باشد.

وی بابیان اینکه تخطی از سرعت مهم‌ترین عامل در تصادفات جاده‌ای در استان بوده است، گفت: در حین رانندگی، رانندگان نباید به‌هیچ‌وجه از تلفن همراه استفاده کنند.

رئیس پلیس‌راه کردستان اضافه کرد: استفاده از کمربند توسط سرنشین‌های عقب در خودروهای در حال حرکت الزامی است و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

گوهری بابیان اینکه رانندگان قبل از حرکت باید نسبت به بسته شدن کمربند خود و سرنشینان عقب اطمینان حاصل کنند، گفت: امیدواریم رانندگان با توکل بر خدا، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری جدی با پلیس زمینه تعطیلات نوروزی با کمترین حوادث جاده‌ای را فراهم آورند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با تأکید بر این موضوع که هدف پلیس‌راهنمایی و رانندگی تنها امنیت مردم در سطح جاده‌ها است، گفت: پلیس‌راهنمایی و رانندگی با تخلفات حادثه‌ساز به‌صورت جدی برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه کردستان اذعان کرد: تخلفات حادثه‌ساز خط قرمز پلیس‌راهنمایی‌ رانندگی در سطح استان است و با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

گفتنی است؛ در طرح پلیس نوروزی امسال 100 تیم محسوس و نامحسوس پلیس در جاده‌های کردستان فعالیت می‌کنند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.