| کد خبر: 253695 |

رتبه ۲۶ چهارمحال وبختیاری در ساخت آزادراه

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: این استان با توجه به مساحت، رتبه بیست وششم کشور را در ساخت آزادراه دارد، با این وجود شاهد تشدید تصادفات و حوادث رانندگی، افزایش تلفات انسانی و مالی در سطح آن هستیم.

تین نیوز

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: این استان با توجه به مساحت، رتبه بیست وششم کشور را در ساخت آزادراه دارد، با این وجود شاهد تشدید تصادفات و حوادث رانندگی، افزایش تلفات انسانی و مالی در سطح آن هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدیعقوب باقری در نشست بررسی مشکلات اینترنت و مخابرات روستاهای شهرستان های استان چهارمحال وبختیاری اظهار کرد: مسئولان استانی و شهرستانی جایگاه شوراها را نادیده می گیرند و دغدغه آن ها را در نظر ندارند.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه در سراسر استان چهارمحال وبختیاری باید بازوی قدرتمندی برای کمک به مسئولان باشند، افزود: اختلافات قومی و قبیله ای یکی از مشکلات اساسی این استان است و انتظار می رود شورای صلح و سازش به ریاست ائمه جمعه در شهرهای استان چهارمحال وبختیاری برای کمک به مراجع قضائی و دستگاه های اجرایی تشکیل شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه هر مسئولی باید شرح وظایف خود را بداند و امید است با اضافه شدن نیروهای جدید شاهد شکوفایی این استان باشیم، تصریح کرد: امیدواریم ائمه جمعه با صراحت پیگیری مسائل مهم استان باشند.

باقری با تاکید بر لزوم رفع مشکل تداخل اراضی در شهرستان خانمیرزا و سایر مشکلات مردم با منابع طبیعی گفت: واگذاری بعضی اراضی ملی در شهرستان نادرست است، تعدادی زمین در چند نقطه شهرستان سال ها پیش برای احداث شهرک های دامپروری و کشاورزی تصرف شده اما بلاتکلیف مانده است که باید جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تکلیف آن را مشخص کنند و پروژه ها به بهره برداری برسد یا اراضی آزاد به افراد دیگری واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: استان چهارمحال وبختیاری با توجه به مساحت، رتبه بیست وششم کشور را در ساخت آزادراه دارد، با این وجود شاهد تشدید تصادفات و حوادث رانندگی ، افزایش تلفات انسانی و مالی در سطح این استان هستیم، از این رو علاوه بر اعتبارات دولتی، باید سهمی از جریمه های رانندگی و فروش پرتفوی بیمه های شخص ثالث بر اساس معیارهایی همچون مساحت، جمعیت، عقب افتادگی و میزان جریمه های رانندگی به شهرها و روستاها اعمال شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال وبختیاری ادامه داد: تاکنون هیچ گونه شفافیتی در راستای نحوه توزیع منابع مذکور و سهم اختصاصی به استان چهارمحال وبختیاری و نحوه هزینه کرد آن ها اعمال نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.