| کد خبر: 188636 |

سرقت لوازم داخل خودرو در صدر دزدی‌های تهران

گشت‌های ویژه ضربت پلیس آگاهی در تهران تقویت می‌شود و تقویت بخش اطلاعات جنایی، بهره‌گیری از ظرفیت پلیس پیشگیری و یگان امداد و استفاده از ظرفیت نگهبانهای محله و ساختمانها از جمله برنامه‌های سال ۹۸ است.

تین نیوز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیشترین سرقت‌های تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی  درباره وضعیت کشف جرم سرقت در تهران، گفت: کشف سرقت در تهران در سال گذشته حدوداً ۱۷ درصد افزایش داشت و در وقوع جرم جزو استان‌های آخر بودیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در ۵۸ روز نخست امسال نیز در وقوع جرایم رتبه ۳۲ در کشور، در کشف جرم ۱۳ درصد افزایش کشف جرم و در دستگیری سارقان ۱۶ درصد افزایش دستگیری داشتیم.

وی با بیان در سال ۹۸ طرح‌های کاشف و رعد توسط پلیس آگاهی و پیشگیری با قدرت ادامه دارد، گفت: گشت‌های ویژه ضربت پلیس آگاهی  در تهران تقویت می‌شود و تقویت بخش اطلاعات جنایی، بهره‌گیری از ظرفیت پلیس پیشگیری و یگان امداد و استفاده از ظرفیت نگهبانهای محله و ساختمانها از جمله برنامه‌های سال ۹۸ است.

به گفته رحیمی، امسال پایتخت از معتادان متجاهر پاکسازی خواهد شد و تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار معتاد نیز در تهران در مراکز نگهداری معتادان نگهداری می‌شود.

رحیمی با تاکید بر اینکه الزام مراکز تجاری به اصول ایمنی تاثیر زیادی در کاهش سرقت و پیشگیری از آن دارد، گفت:  فعال کردن پارکبان‌ها زیر نظر شرکت انتظام نیز از جمله برنامه‌های پلیس در سال ۹۸ است، البته درحال حاضر فعالیت پارکبان‌ها وجاهت قانونی ندارد و برای فعالیت باید زیر نظر شرکت انتظام برود.

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره بیشترین رقم سرقت در تهران نیز گفت: بیشترین رقم مربوط به لوازم داخل خودرو است و پس از آن کیف‌قاپی و جیب‌بری قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.