| کد خبر: 213238 |

◄ مسافران می توانند با اطمینان پرواز کنند

شورای بین المللی فرودگاه ها (ACI EUROPE)، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) و هواییمایی اروپا (A4E) که نماینده فرودگاه ها و خطوط هوایی اروپا است، با درخواست کمیسیون اروپا جهت برداشتن کامل محدودیت های سفر در داخل اتحادیه اروپا از تاریخ 15 ژوئن موافقت کرد.

تین نیوز

شورای بین المللی فرودگاه ها (ACI EUROPE)، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) و هواییمایی اروپا (A4E) که نماینده فرودگاه ها و خطوط هوایی اروپا است، با درخواست کمیسیون اروپا جهت برداشتن کامل محدودیت های سفر در داخل اتحادیه اروپا از تاریخ 15 ژوئن موافقت کرد. همچنین تصمیم بر برقراری مجدد پروازهای خارجی از 1 جولای گرفته شد.

به گزارش تین نیوز سه انجمن هوانوردی از همه اتحادیه های اروپا و کشورهای وابسته خواستند تا توصیه های کمیسیون را با پیروی از پروتکل جامع بهداشت و ایمنی حمل و نقل هوایی که هم اکنون در آن موجود است ، دنبال کنند - که بطور مشترک توسط EASA (آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا) و ECDC (مرکز پیشگیری و کنترل بیماری اروپا) و هماهنگ با هدایت جهانی سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری تهیه شده است.

از آنجا که برطرف شدن محدودیت های مسافرتی درون مرزهای اروپا و محدودیت های مرزی مربوط به COVID-19 امکان از سرگیری تردد مسافر را فراهم می کند ، فرودگاه ها و خطوط هوایی در هر مرحله از سفر مسافرتی اقدامات افزایش امنیت زیستی را انجام می دهند و باعث می شوند فرودگاه و محیط هواپیما به طور استثنایی فضاهای عمومی را کنترل کنند.

EASA به ویژه تأکید کرد که مسافران می توانند از اقدامات بهداشتی و ایمنی در سراسر اروپا استفاده کنند.

پاتریک کی ، مدیر اجرایی EASA گفت: "با همکاری نزدیک با ECDC ، EASA دستورالعمل های کاملی تهیه کرده است که پایه و اساس بازگشت خدمات به صنعت حمل و نقل هوایی و بهبودی از این بحران بی سابقه را ایجاد می کند." هدف این بود که سفر و جهانگردی فراهم شود. با خیال راحت در ماه های تابستان ، به محض باز کردن دولت ها و مقامات بهداشت عمومی مرزهای خود را باز کردند. ما اطمینان داریم که ، با فراهم کردن رفتارهای مسئولانه و مطابق با اقدامات انجام شده توسط فرودگاه ها و خطوط هوایی ، مسافران می توانند با اطمینان به آسمان بازگردند. "

الیویه جانکوف ، مدیرکل ACI EUROPE گفت: "صنعت حمل و نقل هوایی امنیت مسافران ، کارمندان و جوامع خود را فراهم می کند. از آنجا که همه ما از اوج بیماری همه گیر دوباره ظاهر می شویم ، فرودگاه ها و خطوط هوایی درست در خط مقدم قرار دارند تا اطمینان حاصل کنند که همه ما می توانیم اقتصاد خود را با اطمینان و امنیت شروع کنیم. به همین دلیل ضروری است که محدودیت های باقی مانده را برای سفرهای درون اروپا به طور کامل برطرف کنند. آنها همچنین باید از برنامه تعیین شده توسط کمیسیون برای شروع به رفع محدودیت ها با سایر نقاط جهان پیروی کنند. "

رافائل شوارتزمن ، معاون رئیس منطقه ای IATA در اروپا گفت: "ایمنی اولویت اصلی است. کارشناسان بهداشت و صنعت ، راهنمایی های لازم را برای شروع مجدد هواپیما و حفظ معیشت 9.4 میلیون شغل در اتحادیه اروپا ارائه کرده اند. توصیه کمیسیون برای باز کردن مرزهای شینگن براساس این راهنمایی است. هم اکنون اعضا باید از کمیسیون پیروی کنند و از هفته آینده حرکت آزادانه مردم در اتحادیه اروپا را به طور کامل بازگرداند. آنها همچنین باید دست به دست هم دهند تا با توجه به رویکرد مبتنی بر ریسک و هدفمندی که توسط کمیسیون ارائه شده است ، شروع به برداشتن محدودیت های سفر با جهان گسترده تر کنند. "

توماس رینرت ، مدیر عامل A4E ، افزود: "رفع محدودیت های مرزی و اقدامات مرتبط با سلامتی به دنبال یک رویکرد هماهنگ و مبتنی بر ریسک ، مهم است تا سفر دوباره یک تجربه آرام و لذت بخش باشد. شناخت متقابل اقدامات - براساس دستورالعملهای جامع EASA-ECDC - بهترین و سریعترین راه پیش رو است. همه ما می خواهیم ببینیم که مردم از سفرهای هوایی مانند گذشته قبل از بحران کرونا لذت می برند. اگر دولتها هماهنگی لازم را داشته باشند، ما آماده هستیم که یک تجربه سفر مطمئن و مطمئن را داشته باشیم - مانند آنچه قبلاً انجام داده ایم."

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.