| کد خبر: 260863 |

افزایش ۶.۴ درصدی ترددها در محورهای استان همدان

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی تاکنون آمار تردد در محورهای استان همدان ۶.۴ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: از آغاز طرح اربعین حسینی تاکنون آمار تردد در محورهای استان همدان ۶.۴ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی(ع) تا کنون ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در سامانه های تردد شمار استان به ثبت رسیده که این آمار در سال گذشته  ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر زوار اربعین قرار گرفته است گفت: تمهیدات و پیش بینی های لازم برای سهولت در تردد زوار حرم حضرت اباعبدالله حسین (ع) از پایانه های مسافری استان همدان در نظر گرفته شده است و از ابتدای طرح اربعین تا کنون افزون بر ۶ هزار زائر در قالب ۲۷۷ سفر به مرزهای مهران و خسروی رهسپار شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان درباره نرخ هر مسافر عنوان کرد: نرخ هر مسافر در ناوگان ۲۵ نفره ۴۲۰ هزار تومان، ناوگان ۳۳ نفره نرخ هر نفر مسافر ۳۵۰ هزار تومان و ناوگان ۴۴ نفره نرخ هر نفر ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی اضافه کرد: نرخ تعیین شده با احتساب یکسر خالی بودن ناوگان است زیرا حداکثر ظرفیت ناوگان استفاده و جبران خسارات به صاحب ناوگان و شرکت حمل و نقل در نظر گرفته می شود.

آهکی با تاکید بر ارتقاء ایمنی راههای استان همدان بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و تردد زائرین عزیزبا خودرو شخصی در محورهای استان همدان، پیش بینی می شود اغلب این سفرها در طول شب انجام شود که از همین رو  راهداری استان نسبت به تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی بخصوص در گردنه اسدآباد اقدام کرده است.

 ۹۵ درصد از سیستم های روشنایی و چراغ های چشمک زن در محورهای استان همدان تعمیر و راه اندازی شده اند و همچنین سیستم روشنایی گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر فعال و در حال بهره برداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.