| کد خبر: 261824 |

همدان صاحب ایرلاین اختصاصی می‌ شود

موضوع خریداری ایرلاین اختصاصی برای همدان مطرح است و دنبال این هستند که مبلغ قابل قبولی وام در قالب سفر ریاست جمهوری داده شود، اما ابتدا باید سرمایه گذار آن مشخص شود.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: همدان به دنبال راه اندازی ایرلاین اختصاصی است که امیدواریم با اختصاص وام خرید هواپیما و سرمایه گذاری بخش خصوصی این موضوع به زودی محقق شود.

به گزارش تین نیوز از خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرزاد تیموری معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص فعال شدن فرودگاه همدان یک خبر خوش به همدانی ها داد و گفت: همدان به دنبال راه اندازی ایرلاین اختصاصی همدان و خرید هواپیما است که اگر تحقق یابد، فرودگاه همدان خدمات بیشتر و بهتری را ارائه خواهد داد.

مطلب  پربازدید امروز را ببینید:

◄ عکس آنتیک و کم نظیر بارگیری ژیان از هواپیما با کامیون

وی گفت: موضوع خریداری ایرلاین اختصاصی برای همدان مطرح است و دنبال این هستند که مبلغ قابل قبولی وام در قالب سفر ریاست جمهوری داده شود، اما ابتدا باید سرمایه گذار آن مشخص شود.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: وام برای این موضوع در مصوبات سفر ریاست جمهوری تعریف شده است و فقط بخش خصوصی باید آن را پیگیری کند.

تیموری با تاکید بر اینکه این پروژه سرمایه گذار هم دارد، ولی هنوز قطعی نشده است گفت: امیدواریم با تحقق این موضوع بتوانیم ضمن فعال کردن فرودگاه، سفر های هوایی مورد استقبال مردم همدان را نیز داشته باشیم.

وی گفت: امسال پرواز حجاج از همدان انجام شد که به خوبی صورت گرفت و مشکلی نداشتیم این موضوع نشان داد در ادامه نیز می توانیم پرواز های دیگری را داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: برای برقراری پرواز های دیگری از همدان، بحث چارتری را پیشنهاد می کنند، اما، چون در این نوع پرواز باید هزینه صندلی های خالی نیز پرداخت شود، چندان مورد تایید نیست.

تیموری گفت: با توجه به اینکه سفر های چاتری هزینه ای روی دست مردم و دستگاه ها می گذارد، تمایلی برای آن نیست، اما به علت استقبال مردم از چند مسیر هوایی تلاش بر راه اندازی ایرلاین اختصاصی همدان را داریم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آیا بخش خصوصی نباشد دولت ایران سقوط خواهد کرد بر گرانید دولتی بودجه ایران نابود نه کنید

  • ناشناس 0 0

    این بخش شخصی پدر مردم در آورده است به مردم فشار نه گذارید

  • Alichitsazan 0 0

    علی چیت سازیان ...حذف