| کد خبر: 250847 |

در ۹ ماهه نخست امسال انجام شد؛

جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از جابه‌جایی دو میلیون و ۸۶ هزار مسافر از مبدا استان در نه ماهه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از جابه جایی دو میلیون و ۸۶ هزار  مسافر از مبدا استان در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، صفر صادقی راد گفت: در این مدت دو میلیون و 86 هزار مسافر درون و برون استانی از طریق 258 هزار سفر توسط ناوگان اتوبوس ، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

وی افزود: نسبت جا به جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش و نسبت کل تعداد سفر نسبت به مشابه سال قبل ۴درصد کاهش داشته است.

صادقی راد همچنین به فعالیت ۲ هزار و ۱۶۲ راننده اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در استان اشاره و تصریح کرد: همه این رانندگان دارای کارت هوشمند و سلامت زیر نظر این اداره کل هستند.

وی در ادامه نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسابل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجراست.

این مسئول افزود: سامانه گویای ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان همدان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.