| کد خبر: 197537 |

گرفتاری تعاونی‌های مسکن مهر همدان برای صدور سند

قریب به اتفاق شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان همدان برای صدور سند گرفتارند.

تین نیوز

دبیر اتاق تعاون استان همدان با بیان اینکه بیش از 8400 واحد مسکن مهر در شرکت‌های تعاونی مسکن مهر همدان ساخته شده است، گفت: قریب به اتفاق شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان همدان برای صدور سند گرفتارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحمان نادی اظهار کرد: بیش از 8400 واحد مسکن مهر در شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان همدان ساخته شده و مراحل کار پیش رفته و ساختمانها تحویل اعضا شده و تعداد محدودی از واحدهای تعاونی مسکن مهر شاهد نیمه‌کاره باقیمانده است.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره شرکت های تعاونی مسکن مهر بیش از 5 سال نمی‌توانند فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه مساکن مهر در شرف صدور سند هستند نیازی به تمدید هیئت مدیره ندارند و به هیئت‌ تسویه تحویل داده شده اند.

دبیر اتاق تعاون استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به اتفاق شرکت‌های تعاونی در مرحله هیئت تسویه هستند و برای صدور سند گرفتارند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای تعاونی بدهی دارند، افزود: بعضاً افرادی که بدهی دارند، همکاری نمی‌کنند تا بدهی‌های خود را تسویه کنند در حالی‌که اگر خود اعضا همکاری داشته باشند و بدهی‌های خود را تسویه کنند، شرکت های تعاونی مسکن مهر مشکلی ندارند.

نادی با تأکید بر اینکه در صورت عدم تسویه بدهی، اعضای دیگر می‌توانند به مرکز داوری اتاق تعاون شکایت کنند، یادآور شد: در مرکز داوری اتاق تعاون رأی صادر شده و بدهکاران ملزم به پرداخت بدهی خود می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر چه اعضا بیش‌تر معطل کنند قیمت مسکن بالاتر می‌رود، عنوان کرد: هرچه اعضا معطل کنند قیمت بالاتر می‌رود به طوری‌که مسکن مهر کارگری تویسرکان در حال حاضر برای اعضا بیش از یک میلیون تومان تمام می‌شود.

دبیر اتاق تعاون استان همدان خاطرنشان کرد: حدود 100 واحد مسکن مهر به علت بدهی به مرکز داوری اتاق تعاون استان همدان آمده و برای آنها رأی صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.