| کد خبر: 196908 |

رانندگان تاکسی همدان از اسکاد استقبال نکردند

از وقتی که تاکسی‌های اینترنتی مشغول به کار شدند توانستند مردم را جذب کنند و تاثیر زیادی بر روند کار تاکسی‌ها گذاشتند.

تین نیوز

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: رانندگان تاکسی از تاکسی‌های اینترنتی استقبال نکردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد کریمی، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری، با بیان این‌که وجود تاکسی‌های اینترنتی بزرگ‌ترین دغدغه امروزه رانندگان تاکسی است ادامه داد: از وقتی که تاکسی‌های اینترنتی مشغول به کار شدند توانستند مردم را جذب کنند و تاثیر زیادی بر روند کار تاکسی‌ها گذاشتند.

کریمی با اشاره به این‌که تاکسی‌های اینترنتی به خاطر سرعت در ارسال خودرو افزود: طبیعی است که مردم تمایل بیش‌تری به استفاده از این تاکسی‌های اینترنتی داشته باشند.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان، تعداد تاکسی‌های همدان را سه هزار و ۳۰۰ تاکسی اعلام کرد و ادامه داد:  تاکسی اینترنتی اسکاد را برای مجموعه تاکسی رانی ایجاد کردیم، اما متاسفانه با عدم استقبال رانندگان تاکسی مواجه شدیم چرا که در آن شرایط راننده باید با نظم وشرایط خاصی کار می‌کرد.

کریمی، با تاکید براین‌که اگر رانندگان تاکسی در سامانه‌های تاکسی‌های اینترنتی دیگر عضو باشند تخلف محسوب می‌شود، اظهار داشت: تا کنون برخورد جدی با این رانندگان تاکسی نداشتیم چراکه هدف ما بالا رفتن درآمد این افراد است و با توجه به این‌که کسب درآمد کمی دشوار است ما نیز سختگیری زیادی نمی‌کنیم.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان، با بیان این‌که خدماتی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده تا آسایش بیش‌تری داشته باشند افزود: در حال حاضر لاستیک و روغن موتور را به صورت یارانه‌ای به رانندگان می‌دهیم و کارت‌های معیشتی را نیز برای رانندگان در نظر داریم که از فروشگاه‌های کوروش به صورت اقساطی و بدون سود خرید کنند.

کریمی با اشاره به این‌که بیمه رانندگان تاکسی‌ها به صورت اقساطی و بدون سود است، اضافه کرد: این بیمه‌ها ۱۲ تا ۱۴ ماهه هستند و شامل انواع بیمه از جمله بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.