| کد خبر: 195721 |

افزایش آمار فوتی‌های تصادفات در شهریورماه

معاون عمرانی فرماندار شهرستان همدان از تهیه شناسنامه ترافیکی برای 487 مدرسه در همدان خبر داد.

تین نیوز

 معاون عمرانی فرماندار شهرستان همدان از تهیه شناسنامه ترافیکی برای 487 مدرسه در همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا زمانی در شورای ترافیک شهرستان همدان اظهار کرد: با بازگشایی مدارس اقدامات ترافیکی و ایمن‌سازی معابر اطراف این مراکز و ساماندهی سرویس‌‌ها مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه امسال شناسنامه ترافیکی مدارس همدان تهیه شده است گفت: 487 مدرسه نواحی «یک» و «2» شناسایی شده که 130 مدرسه امسال در اولویت ایمن‌سازی هستند.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان همدان بیان کرد: گاهی شاهد بی‌نظمی در مقابل مدارس هستیم که امیدوارم پلیس راهور خصوصاً ابتدای مهر حضور گسترده‌ای اطراف این مراکز داشته باشد تا شاهد ترافیک روان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در ساماندهی سرویس مدارس دستورالعمل کمیسیون ماده 18 ابلاغ و کار پیش می‌رود و نیاز به مدت زمان بیشتری است تا نهادینه شود افزود: امیدواریم به مرور شاهد ساماندهی تمام سرویس‌های مدارس باشیم.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان همدان با تاکید به بازرسی و نظارت دقیق پلیس در اطراف مدارس گفت: همکاری والدین دانش‌آموزان در ساماندهی سرویس مدارس بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ساماندهی مدارس حاشیه شهر و روستاهایی که در مسیر راه و معبر هستند، در اولویت باشد خاطرنشان کرد: در شناسایی مدارس دارای مشکل ترافیکی ورود جدی‌تری صورت گیرد.

زمانی خاطرنشان کرد: در ایام محرم هستیم و مردم تا پاسی از شب در خیابان‌های شهر عزاداری‌ می‌کنند بنابراین رانندگان دقت لازم را در تردد ایمن و آرام داشته باشند.

وی گفت: مردم نیز به دلیل پوشیدن لباس‌های مشکی و کاهش دید رانندگان، از مسیرهای چراغ‌دار و روشن تردد کنند.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان همدان بیان کرد: متاسفانه آمار فوتی‌ها و تصادفات در شهریورماه افزایش می‌یابد و می‌طلبد در این ماه کنترل ترافیکی بیشتری صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.