| کد خبر: 269651 |

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان:

◄ مسافران سفرهای دریایی نوروز 1403 از مسیرهای مجاز دریایی رفت و آمد کنند

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان با اشاره به ضرورت تردد مسافران و گردشگران سفرهای دریایی در نوروز 1403 از تمامی هموطنان خواست صرفا از مسیرهای مجاز دریایی رفت و آمد کنند.

تین نیوز

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان با اشاره به ضرورت تردد مسافران و گردشگران سفرهای دریایی در نوروز 1403 از تمامی هموطنان خواست صرفا از مسیرهای مجاز دریایی رفت و آمد کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "حسین عباس نژاد" روز یک شنبه 27 اسفندماه ضمن اعلام مسیرهای مجاز دریایی در استان اظهارداشت: رفت و آمد از بندر شهیدحقانی به قشم و بالعکس، بندر شهیدحقانی به هرمز و بالعکس، بندر شهید حقانی به لارک و بالعکس از مسیرهای مجاز دریایی است. 

وی از دیگر مسیرهای مجاز به مسیر قشم به هرمز و بالعکس، قشم به لارک و بالعکس، پهل به لافت و قشم و بالعکس، بندرلنگه به بندرکیش و بالعکس، بندرلنگه به بوموسی و بالعکس، بندرچارک به بندر کیش و بالعکس، بندر آفتاب به بندر کیش و بالعکس اشاره کرد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در مورد سفرهای دریایی بین المللی نیز گفت: رفت و آمد از مسیرهای بندر باهنر به امارات، بندرلنگه به امارات از جمله مسیرهای دریایی بین المللی است که امکان سفرهای دریایی از طریق آن ها فراهم است.

عباس نژاد تامین ایمنی دریانوردی، ارایه خدمات شایسته در مبادی ورودی و خروجی،  پیشگیری از حوادث و سوانح و واکنش سریع به هنگام بروز یک حادثه  و سانحه را از وظیفه اصلی سازمان بنادر در اجرای طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 برشمرد. 

وی با بیان اینکه طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: نمایندگان بنادر استان به صورت ۲۴ ساعته در مبادی رسمی حضور دائمی دارند.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان در خصوص تعداد قایق ها، شناورها و صندلی ها در بنادر مسافری و گردشگری استان نیز گفت: ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابه جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یک هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است. 

عباس نژاد تعداد شناورهای مسافری فعال شده در اجرای این طرح را نیز ۴۳ شناور به ظرفیت چهار هزار و ۷۰۷ نفر و۴۶ لندینگ کرافت ویژه حمل یک هزار و ۸۹۲ خودرو اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.