| کد خبر: 269185 |

◄ مشارکت بیش از سه هزار نفر در طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و 500 نفر از کارکنان و عوامل پشتیبانی و عملیاتی بنادر، بازرسان و خدمه شناورها در طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 این استان حضور دارند.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بیش از سه هزار و 500 نفر از کارکنان و عوامل پشتیبانی و عملیاتی بنادر، بازرسان و خدمه شناورها در طرح سفرهای دریایی نوروز 1403 این استان حضور دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "حسین عباس‌نژاد" با اشاره به تمهیدات این اداره‌کل برای طرح سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳" افزود: در مجموع سه هزار و 537 نفر از کارکنان پشتیبانی و عملیاتی، خدمه شناورهای مسافری، تفریحی و لندینگ کرافت‌ها، بازرسان طرح، برج‌های کنترل بنادر و مسئولان بنادر استان در این طرح حضور دارند.

 وی با بیان اینکه طرح تسهیل سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه امسال آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال 1403 ادامه دارد، گفت: 607 شناور مسافری و گردشگری به منظور جابه‌جایی13 هزار و 728 مسافر و گردشگر و حمل یک‌هزار و 892 خودرو فعال شده است.

رییس کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان ادامه داد: در مجموع 43 شناور مسافری به ظرفیت چهار هزار و 707 نفر و46 لندینگ‌کرافت ویژه حمل یک‌هزار و 892 خودرو فعال شده است.

 عباس‌نژاد مجموع ظرفیت شناورهای گردشگری در اجرای این طرح را 518 شناور گردشگری با ظرفیت جابه‌جایی بیش از 9 هزار گردشگر اعلام کرد.

 به گفته وی؛ 35 ایستگاه همیار ناجی و 24 ایستگاه غواصی ویژه طرح نوروز 1403 درنظر گرفته شده که در بنادر مسافری و گردشگری، اسکله‌ها، جزایر و سواحل استان مستقر می‌شوند.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در کنار 10 مسیر مجاز برای تردد مسافران و گردشگران دریایی در این استان، سه مسیر پشتیبان و دو مسیر بین‌المللی به عنوان مسیرهای مجاز در ایام سفرهایی دریایی نوروز 1403 درنظر گرفته شده است.

 گفتنی است؛ در طرح‌ سفرهای دریایی نوروز 1402 استان هرمزگان، حضور سه میلیون و 408 هزار و 956 مسافر و 652 هزار و410 گردشگر به این استان به ثبت رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.