| کد خبر: 260339 |

بعد از یک وقفه یک ساله صورت گرفت؛

◄ شروع مجدد فعالیت مرکز آزمون‌های شایستگی دریانوردی در بندرلنگه

مرکز آزمون های شایستگی دریانوردی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه بار دیگر بعد از یک وقفه یک ساله با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال فعال شد.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مرکز آزمون های شایستگی دریانوردی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه بار دیگر بعد از یک وقفه یک ساله با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال فعال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مرتضی سالاری افزود: این اقدام با پیگیری ها و مشارکت اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت دریایی استان، برای ارائه خدمات به دریانوردان و کاهش تردد این قشر از تلاشگران عرصه خدمت دریایی به مرکز استان بعد از یک وقفه یک ساله فعال شد.

وی تصریح کرد: مرکز آزمون های شایستگی دریانوردی در بنادر و دریانوردی بندرلنگه با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال و در راستای عمل به مسئولیت های حاکمیتی، ارتقاء کیفیت و تسریع خدمات دهی به ساحل نشینان و دریانوردان این استان از سر گرفته شد.

سالاری اضافه کرد: دریانوردان براساس برنامه زمان بندی تعیین شده می توانند در آزمون های شایستگی دریانوردی در سامانه جامع امور دریانوردان به آدرس اینترنتی https://seafarer.pmo.ir/Portal/Home/index مراجعه و با انتخاب شهرستان بندرلنگه به عنوان مرکز آزمون خود انتخاب کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطر نشان کرد: تسریع در خدمات رسانی، رضایت ساحل نشینان و دریانوردان و ارتقا کیفیت خدمات از جمله راهبردها و برنامه های در دستور کار بوده که با تمام توان برای مرتفع شدن مشکلات دریانوردان تلاش می کنیم.

سالاری اضافه کرد: مرکز آزمون های دریانوردی غرب هرمزگان مطابق با استاندارهای آموزشی STCW راه اندازی و نسبت به برگزاری آزمون های دریانوردی در سمت های افسردومی و فرماندهی کشتی های زیر ۵۰۰ تن اقدام می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.