| کد خبر: 259731 |

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

◄ شرق هرمزگان نیازمند فعالیت‌ های توسعه‌ای دریایی و بندری است

شرق این استان به شدت نیازمند فعالیت‌ های توسعه‌ ای و صنعتی در حوزه‌ های دریایی و بندری است.

تین نیوز

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: شرق این استان به شدت نیازمند فعالیت های توسعه ای و صنعتی در حوزه های دریایی و بندری است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی زندیه وکیلی در چهارمین نشست کمیته راهبری مجتمع بندری مکران در بندر شهید رجایی با بیان اینکه شرق این استان به شدت نیازمند فعالیت های توسعه ای و صنعتی در حوزه های دریایی و بندری است، اظهار کرد : سیاست ها و تصمیم های تحقق این اهداف در دولت گرفته شده اما اجرایی شدن آن نیازمند پیگیری و نظارت مستمر نهادهای اجرایی است.

 وی ادامه داد : در این راستا نشست هایی بین سازمان بنادر و دریانوردی ، استانداری و نهاد های اجرایی برگزار شده و دستور کار این نشست ها نیز بررسی مباحث مختلف از جمله تحویل اراضی، مکان یابی روستاهای جایگزین ، موضوع جایگزینی روستاهایی که در این بنادر توسعه ای قرار گرفته اند و سایر مباحث مربوط به بنادر بوده است.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در خصوص دستور کار چهارمین نشست کمیته راهبری مجتمع بندری مکران گفت : در این نشست  موضوعات مختلفی از جمله اهمیت مباحث شهرسازی، جابجایی روستاها و سایر مباحث مرتبط با توسعه منطقه عنوان و تصمیم های خوبی نیز گرفته شده است.

 زندیه وکیلی با اشاره به مشارکت وزارت نفت و سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه منطقه مکران و سواحل شرق هرمزگان افزود : با توجه به اینکه تمام اهداف و اقدامات با رویکرد توسعه اقتصادی و رفاه و معیشت مردم دنبال می شود ، پیشنهادها و خواسته های مردم بومی منطقه نیز باید در نظر گرفته شود.

 وی خاطرنشان کرد : درخواست ما از مسوولان دستگاه های مختلف نیز بهره گیری از ایده ها و همفکری مسوولان محلی و مردم به عنوان ذی نفعان اصلی در فرآیند تصمیم گیری طرح های عمرانی و زیرساختی مناطق ساحلی است.

 چهارمین نشست کمیته راهبری مجتمع بندری مکران با حضور "سجاد جلالی" سرپرست دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی ، "علی فتحی" عضو هیات عامل ، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی و جمعی از مدیران استانی در سالن جلسات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.