| کد خبر: 250743 |

افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی مسافرت های دریایی بین المللی

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش ۵۹ درصدی و ترابری ایمن بیش از ۴۸۵ هزار مسافر در مسیرهای داخلی و بین المللی طی ۹ ماهه سال جاری خبرداد.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش ۵۹ درصدی و ترابری ایمن بیش از ۴۸۵ هزار مسافر در مسیرهای داخلی و بین المللی طی ۹ ماهه سال جاری خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در تشریح کارنامه سفرهای دریایی بنادر غرب استان افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال نزدیک به ۵۰۰ هزار مسافر و گردشگر در مسیرهای داخلی جابه جا شده اند که در این بخش ۵۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش را به دنبال داشته است.  

وی ادامه داد: در حوزه سفرهای داخلی از بنادر لنگه، آفتاب و چارک به مقصد کیش، ابوموسی و سایر جزایر خلیج فارس و بالعکس طی این مدت ۴۶۹ هزار و ۴۸۱ نفر مسافر رفت وآمد کردند.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، به گفته مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان؛ در بخش مسافرت های دریایی بین المللی به مقصد بنادر کشور امارات متحده عربی بنادر غرب استان نیز ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر مسافر به ثبت رسیده که ۳۱۰ درصد افزایش را به دنبال داشته و در این زمینه نیز حائز جایگاه نخست در بین بنادر کشور شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.