| کد خبر: 222171 |

پل موقت رودخانه جگین شهرستان بشاگرد به بهره‌برداری رسید

پل موقت رودخانه جگین شهرستان بشاگرد با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

تین نیوز

 پل موقت رودخانه جگین شهرستان بشاگرد با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، پل موقت رودخانه جگین پیش از ظهر دوشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در آئین بهره برداری از این پروژه، بیان داشت: این پل ۶۰ متر طول و ۵ و نیم متر عرض دارد و ارتفاع پل رودخانه جگین شش متر و ظرفیت آن هفت تن است.

آرش رضایی با اشاره به اینکه برای ساخت این پل ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از پل جگین ساکنان ۴۸ روستای بخش گافر و پارمون از مزایای آن بهره‌مند، و مشکل قطع راه ارتباطی شهرستان بشاگرد به استان سیستان و بلوچستان در زمان بارندگی و طغیان رودخانه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت دانشگاه آزاد اسلامی شهر سردشت بشاگرد نیز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز شد، خاطرنشان کرد: این ساختمان با زیربنای هزار و ۸۰۰ مترمربع در دو مرحله ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه هزینه اجرای این طرح ۱۴ میلیارد تومان است، تصریح کرد: مرحله نخست این ساختمان پایان بهمن امسال و مرحله دوم، شهریور ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی احداث دانشگاه آزاد در بشاگرد آغاز شد

عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه آزاد سردشت بشاگرد با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی، استاندار هرمزگان و هیات همراه آغاز شد.

ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بشاگرد با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در سه فاز احداث می‌شود.

فاز اول این پروژه با متراژ ۳۶۰ متر مربع و برآورد اولیه ۴ میلیون تومان پیش بینی شده است. فاز اول این پروژه مقرر شد تا پایان سال و فاز بعدی تا شهریور سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.