| کد خبر: 265586 |

پیمان سنندجی رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی تهران:

دولت در بخش حمل و نقل نقش سیاست گذار را ایفا کند

رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی تهران در نخستین همایش حمل و نقل و توسعه اقتصادی خواستار خروج دولت از تصدی گری و امور اجرایی صنعت حمل و نقل و ایفای نقش سیاست گذار توسط دولت در این حوزه شد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی تهران در نخستین همایش حمل و نقل و توسعه اقتصادی خواستار خروج دولت از تصدی گری و امور اجرایی صنعت حمل و نقل و ایفای نقش سیاست گذار توسط دولت در این حوزه شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سنندجی که امروز در هتل بزرگ ارم به عنوان دبیر نخستین همایش حمل و نقل و توسعه اقتصادی میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی، فعالان صنعت حمل و نقل و نمایندگان و روئسای تشکل های حمل و نقلی و اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه بود در سخنان خود بیان کرد: صنعت حمل و نقل در ایران با فراز و فرودهایی همراه بوده و هدف آن رسیدن کشور به جایگاه بالاتر در جهان است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی تهران با بیان این که وقت آن رسیده است که بخش بزرگ و پرمخاطب حمل و نقل مورد توجه متولیان کشور قرار گیرد، اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی بی نظیر ایران ایجاب می کند شبکه حمل و نقل کشور و سیستم ها و زیرساخت ها و نیروی انسانی آن متناسب با این ظرفیت توسعه یابد و نقش پراهمیت خود را به عنوان یکی از پیشران های توسعه کشور ایفا کند.

سنندجی با بیان این که نخستین همایش حمل و نقل و توسعه اقتصادی به همت کمیسیون حمل و نقل و کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی برگزار می شود، تصریح کرد: این همایش فرصتی برای طرح چالش ها و بیان راهکارهای توسعه این صنعت و هم اندیشی میان فعالان ، مسئولان و دانشگاهیان فراهم می آورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش خصوصی خواستار مشارکت بیشتر در حوزه حمل و نقل و خروج دولت از امور اجرایی این بخش و ایفای نقش سیاست گذاری توسط دولت است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.