| کد خبر: 249899 |

◄ زمان برگزاری دومین کنفرانس بین المللی برند سبز اعلام شد

دومین کنفرانس بین المللی برند سبز با نگاه ویژه به ذی نفعان آیندگان و توسعه پایدار در تهران برگزار می گردد.

تین نیوز

دومین کنفرانس بین المللی برند سبز با حضور و با حمایت و پشتیبانی بخش های دولتی و خصوصی و دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و با همکاری متخصصان   محیط زیست و سازمان های بین المللی برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی برند سبز، این نمایشگاه با نگاه ویژه به ذی نفعان، آیندگان و توسعه پایدار و با برگزاری 6 پنل تخصصی وهشت کارگاه کاربردی در اواخر دی ماه سال جاری در تهران برگزار می گردد.

 محمد قنبری دبیرکل کنفرانس در این زمینه اعلام کرد: کنفرانس بین المللی برند سبز با رویکرد توسعه و ترویج دانش برند سبز به عنوان یک پروژه  آموزشی، پژوهشی و فرهنگ سازی حفظ محیط زیست با حضور و حمایت  و مشارکت حداکثری بخش های مختلف دولتی و خصوصی، سازمان های ملی و بین المللی و تشکل های صنفی با برگزاری 6 پنل تخصصی و هشت کارگاه کاربردی در اواخر دی ماه سال جاری در تهران برگزار می گردد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی برند سبز افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع و نگاه ویژه به آینده نگری پروژه و نیاز مبرم جامعه جهانی به رعایت الزامات زیست محیطی، احترام به محیط زیست به عنوان میراث آیندگان در راستای توسعه پایدار به عنوان یک الزام و اجبار تلقی شده و در این خصوص، مخاطبان اصلی به عنوان تصمیم ساز و تصمیم گیر از بعد حاکمیتی و دولتی حضور و مشارکت فعال دارند که این امر مسئولیت ما را نسبت به دغدغه های زیست محیطی و تعهد با نسل آینده سنگین تر کرده است.

وی افزود : با توجه به اهداف، محورها و برنامه های کنفرانس، از برندهای شاخص و موفق زیست محیطی در سطح بین المللی دعوت به عمل آمده تا به صورت ویدیو کنفرانس در خصوص رمز موفقیت و انتقال دانش، تجربه و تکنولوژی خود در حوزه زیست محیطی به صورت مورد کاوی به ایراد سخنرانی بپردازند و همچنین دو مورد از برندهای پیشرو و موفق داخلی به عنوان سخنران کلیدی و مورد کاوی دستاوردها و تجربیات موفق خود را به عنوان نقشه راه آینده برای احترام به محیط زیست در اختیار جامعه محیط زیست و برندینگ کشور قرار خواهند داد.

وی گفت: برای مشارکت در کنفرانس بین المللی برند سبز هیچ گونه محدودیت موضوعی وجود ندارد و همه صنایع از جمله فولاد، معدن، خودرو (تولید خودروی برقی، موتورسیکلت برقی، دوچرخه برقی، تولید کننده کاتالیست، تولید کننده فیلتر و روغن )، صنعت گردشگری ، صنعت غذا ، لوازم خانگی ، نفت ، گاز و پتروشیمی ، صنایع پسماند و بازیافت ، آب و فاضلاب ، صنایع نیرو گاهی (انرژی های تجدید پذیر)، صنعت تاسیسات ، صنعت ساختمان و ... می توانند مشارکت فعال داشته و از فرصت های اطلاع رسانی ، تبلیغاتی و ارزش افزوده آن در راستای سیاست های راهبردی سازمان خود بهره مند شوند و در این خصوص 6  پنل تخصصی به شرح ذیل برگزار می شود :

- برند سبز با رویکرد حمل و نقل سبز و پاک، چالش ها و راهکارها و روندی آینده

- پنل تخصصی برند سبز و صنایع پایدار سبز از منظر مسئولیت اجتماعی

- پنل تخصصی برند سبز با رویکرد معدن سبز و مسئولیت اجتماعی و ذی نفعان آیندگان

- پنل تخصصی برند سبز با رویکرد انرژی های تجدید پذیر از منظر توسعه پایدار

- پنل تخصصی برند سبز با گرایش فضای سبز و توسعه پایدار

- پنل تخصصی برند سبز با رویکرد  مدیریت پسماند سبز از منظر توسعه پایدار

- پنل تخصصی، تدوین استراتژی حذف پلاستیک های نفت پایه و جایگزین کردن آنها با پلیمر سبز

با حضور متخصصین داخلی و بین المللی و با مشارکت یک برند معتبر و شاخص در سطح بین الملل 

- پنل های تخصصی مذکور  با حضور متولیان دولتی، بخش خصوصی و تشکل های صنفی با نگاه آینده نگری و نتیجه محور  برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بین المللی نشان تجارت همچنین به نقش حمل و نقل سبز و پاک در کاهش آلودگی هوا پرداخت و افزود: نقش بسیار موثر حمل و نقل پاک و سبز در کاهش آلایندگی زیست محیطی به خصوص در کلانشهرها از جمله تهران از یک طرف و وجود برخی مشکلات زیرساختی در توسعه حمل و برقی در کشور از طرف دیگر، موجب شده در این کنفرانس نگاه ویژه به توسعه زیرساخت های حمل و نقل سبز و پاک، پرداخته شود.

به گفته وی در این خصوص با حضور مدیران بخش دولتی و خصوصی پنل تخصصی و سخنرانان کلیدی به صورت کاربردی و عملیاتی ارایه می شود.

دبیرکل کنفرانس در خصوص برنامه های کاربردی و نتیجه بخش بودن کنفرانس عنوان کرد: ارایه مقالات برگزیده ، برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی ، تعاملات ذی نفعان و متخصصان ملی و بین المللی و ذی نفعان آیندگان ، رونمایی از استارتاپ های زیست محیطی ، امضای تفاهمنامه پژوهشی با مراکز دانشگاهی جزو برنامه کنفرانس است.

او با تاکید بر این که کنفرانس بین المللی برند سبز مورد استقبال خوبی از سوی مخاطبان امر واقع شده است، افزود: در خصوص اعطای تسهیلات خاص بانکی به حامیان محیط زیست (مسئولیت های اجتماعی) تفاهم نامه امضاء خواهد شد و از برندهای سبز بر طبق شاخص های ارزیابی مصوب شده تقدیر شایسته به عمل خواهد آمد و جوایز بین المللی و نشان برند سبز بصورت محدود به منتخبان اعطا خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع که در راستای فرهنگ سازی حفظ محیط زیست وخدمت به نسل آینده است از همه صنایع و مخاطبان حقیقی و حقوقی دعوت به عمل می آید تا در ادامه مسیر در هم افزایی و تشریک مساعی ما را همراهی نمایند تا برای ذی نفعان آیندگان اقدامات موثر و کار ماندگاری را از خودمان به عنوان حس مسئولیت اجتماعی برجای بگذاریم.

پوستر برند سبز افارسی 20 آذرماه برای ارسال شرکتها

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.