| کد خبر: 248296 |

با مشارکت ۱۱ کشور؛

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌ های خودرو آغاز به کار کرد

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو امروز (دوشنبه، نهم آبان‌ماه) با حضور معاونان صنایع عمومی و حمل و نقل وزارت صمت افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

تین نیوز

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو امروز (دوشنبه، نهم آبان ماه) با حضور معاونان صنایع عمومی و حمل و نقل وزارت صمت افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز (تا ۱۲ آبان ماه) با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی (متشکل از ۴۵ شرکت دانش بنیان، بیش از ۵۰۰ تولیدکننده داخلی و ۵۵ شرکت خارجی) از ۱۱ کشور چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هلند، امارات، هند، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی در متراژی به وسعت بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور اصناف و شاخه های صنعتی و خودرویی متشکل از ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو ، لوازم تزئیناتی خودرو ، تعمیر و نگهداری خودرو ، محصولات پاک کننده خودرو و سایر حوزه های مرتبط) از ساعت هشت تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.