| کد خبر: 213266 |

◄ ۹۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران حضور دارد

۹۰ شرکت ایرانی و خارجی با هدف ارایه آخرین دستاوردهای زمینه صنعت هوایی در یازدهمین نمایشگاه بین­ المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش حضور دارند.

تین نیوز

۹۰ شرکت ایرانی و خارجی با هدف ارایه آخرین دستاوردهای زمینه صنعت هوایی در یازدهمین نمایشگاه بین­‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش حضور دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه ۸۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی از کشور های روسیه، چین و اتیوپی آخرین دستاوردهای خود در زمینه صنعت هوایی را ۲۲ تا ۲۵ آذر به نمایش می گذارند.

هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، استفاده از فرصت‌های پیش رو در ابعاد داخلی و بین‌المللی به منظور انجام تعامل بین شرکت های داخلی و خارجی، ارائه قابلیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی در حوزه این صنعت و معرفی شرکت های دانش بنیان است.

همچنین برگزاری جلسات، سخنرانی ها و کنفرانس های علمی و نشست های تخصصی با نمایندگان شرکت های خارجی، استفاده از فرصت های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در توسعه و بازسازی ناوگان هوایی، حضور دانشکده های هوافضایی، مراکز پژوهشی تولیدی و ساخت انواع پرنده، شرکت های پشتیبانی کننده صنایع هوایی و هوانوردی MRO از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

انواع هواپیما و بالگرد و پهپاد، انواع تجهیزات و قطعات صنعت هوایی ساخت داخل و خارج، معرفی و ارائه انواع خدمات هوایی و هوانوردی، تجهیزات فرودگاهی، اقلام مربوط به ساخت پله و صندلی هواپیما، نرم افزارهای هوایی، طراح های دانش بنیان هوایی، شبیه سازهای پروازی، امور خدمات بالگردها، انواع محصولات فرهنگی هوایی از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه "کنفرانس، نشست های علمی، میزگرد در زمینه ساخت، تعمیرات، پشتیبانی سیستم های هوایی، صنعت بالگرد، بحث های فضایی ماهواره، پرتاب گرها با حضور کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.
همچنین در یازدهمین نمایشگاه هوایی رونمایی از تست موتور هواپیما توسط شرکت مپنا انجام می شود.

سازمان صنایع هوایی ایران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه های کشور،انجمن شرکت های هواپیمائی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و مرکز تعاملات بین المللی ریاست جمهوری حامیان اصلی این نمایشگاه هستند و برگزار کننده و مجری نمایشگاه شرکت نمایشگاه های هوایی پارس آویشن پرواز کیش است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.