| کد خبر: 201458 |

◄ حضور 300 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه حمل و نقل امسال

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا «Asia Logitrans Expo ۲۰۱۹ » پس از سه دوره برگزاری با حمایت وزارت راه و شهرسازی، سازمان جهانی راه، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی و بخش خصوصی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با آغاز هفته حمل و نقل در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

تین نیوز

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آسیا «Asia Logitrans Expo ۲۰۱۹» پس از سه دوره برگزاری  با حمایت وزارت راه و شهرسازی، سازمان جهانی راه، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی و بخش خصوصی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با آغاز هفته حمل و نقل در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

امین ترفع، مدیرکل دفتر تجاری و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت:  با توجه به اهمیت موضوع حمل و نقل در کشور و به دلیل اینکه تنها یک روز در سال به این صنعت اختصاص دارد، تصمیم گرفته شد که امسال، در روز حمل و نقل، با قدرت و قوت بیشتری این صنعت را معرفی کنیم و در خصوص اهمیتش صحبت شود.

94107

وی افزود: امسال تصمیم گرفته شده است که به طور ویژه در مورد موضوعات حمل و نقل صحبت کنیم. بزرگترین اتفاق در روز حمل و نقل همین نمایشگاه حمل و نقل است. امسال تصمیم بر این شده است که تمام نمایشگاه های حمل و نقلی با هم تجمیع شوند و به جای رویدادهای متعددی که وزارت راه از آن ها حمایت می‌کرد، تنها از نمایشگاه حمل و نقل که در تاریخ 24 الی 26 آذر ماه برگزار می شود حمایت کند.

ترفع اضافه کرد: برای اینکه نمایشگاه امسال پربارتر شود برگزاری این نمایشگاه به معاونت حمل و نقل سپرده شد که بتوانند هماهنگی بین داخل وزارت راه و خارج از وزارت راه ایجاد کند.

ترفع در خصوص تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته گفت: در حاشیه نمایشگاه امسال افراد مختلف و در جایگاه های مختلف می توانند در خصوص موضوعات عمومی و اختصاصی حمل و نقل و در خصوص نقش  آن در اقتصاد کشور صحبت کنند. 

وی افزود: همچنین علاوه بر حضور مقام های لشکری و کشوری در این نمایشگاه، با هماهنگی که معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری،  دانشگاه آزاد داشته است، قرار است برای اولین بار از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان که در حوزه های ایده های جدید و نو فعال هستند دعوت شود که در نمایشگاه حضور داشته باشند و آنجا بتوانند ایده های جدید که قابل عرضه به بخش خوصوصی و دولتی ارائه دهند.

ترفع گفت: در این نمایشگاه اولین سالی است که استارتاپ ویکند داریم.از 300 شرکت دانش بنیان دعوت شده است که در این نمایشگاه حضور یابند. قرار است در اختتامیه نمایشگاه از بهترین ایده هایی که برای حوزه هوشمند صنعت حمل و نقل شکل گرفته است تقدیر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.