| کد خبر: 195016 |

◄ برنامه‌های سومین رویداد بزرگ «تهران هوشمند» اعلام شد

برنامه‌های سومین رویداد بزرگ «تهران هوشمند» اعلام شد.

تین نیوز

محورها و برنامه‌های هفته «تهران هوشمند» که از دوازدهم تا نوزدهم آذرماه 1398 برگزار می‌شود، اعلام شد.

  به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، روزهای ابتدایی هفته تهران هوشمند از سیزدهم تا پانزدهم آذر 1398 به برگزاری سومین چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) اختصاص خواهد داشت.

  افتتاح مراکز نوآوری، برپایی گذر نوآوری در پایتخت، برگزاری رویداد دیگری از سلسله رویدادهای اینوتهران و رونمایی از پروژه‌های تهران هوشمند از جمله برنامه‌های این هفته است.

  از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای این هفته، افتتاح مرکز زندگی هوشمند، برپایی نمایشگاه نیازهای فناورانه شهرداری، رونمایی از فن بازار شهری، تور بازدید از رصدخانه شهری و موزه نقشه تهران، نشست مدیران کلان‌شهرها و همچنین گردهمایی روسای شورایاری‌ها است.

  اولین کنفرانس تهران هوشمند نیز در این هفته و در روزهای 18 و 19 آذر ماه با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این کنفرانس ارتقای سطح علمی این رویداد و بررسی روش‌های هوشمند مدیریت شهری با شیوه‌های داده محور است.

  همایش و نمایشگاه دو روزه «تهران هوشمند» نیز در روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. محورهای این همایش داده‌‌ باز و حکمروایی هوشمند شهری- آگاه سازی، آموزش و توانمند سازی شهروندان در حوزه شهر هوشمند- مشارکت ذینفعان، بهره‌وری و اقتصاد پایدار مبتنی بر داده- شهر نوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده است.

  از دیگر محورهای این همایش می‌توان به کلان داده، داده کاوی و استخراج داده‌های سودمند و قابل اعتماد-شهر هوشمند و شاخص‌های ارتقای کیفیت زندگی در شهرها- توسعه پایدار و چالش‌های محیط زیست شهری-جا به‌جایی هوشمند، مدل‌سازی و تحلیل داده‌های حمل و نقل شهری- کاربردها و روندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خدمات شهر هوشمند اشاره کرد.

  افتتاحیه همایش دو روزه «تهران هوشمند» با حضور مدیران ارشد شهری و دولتی همراه است و برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، مسابقات استارت‌آپ‌ها در حوزه مدیریت شهری و شهر هوشمند، نشست تجربه فناوری و درس‌های استارت‌آپی، نشست مدیران کلانشهرها، سیتی تاک (city talk) ، کافه سرمایه و برپایی نمایشگاه استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور از دیگر برنامه‌های 2 روز همایش است. 

علاقمندان برای شرکت در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» می‌توانند با مراجعه به نشانی smart.tehran.ir اطلاعات بیش‌تری دریافت کرده و از زمان دقیق ثبت‌نام که نیمه مهرماه است، مطلع شوند.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند برگزاری این هفته هوشمند را مدیریت و اجرا می کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.