| کد خبر: 129811 |

توضیح مترو درباره یک خبر

تین نیوز

شرکت بهره‌برداری مترو تهران توضیحی را درباره خبر "تأخیر و بی‌نظمی قطارهای نمایشگاه کتاب تهران" منتشر کرد.

 

به گزارش ایسنا، در متن ارسالی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه آمده است: «به استحضار می‌رساند، شرکت بهره‌برداری مترو تهران از ابتدای بازگشایی نمایشگاه کتاب طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده نسبت به خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان این رویداد فرهنگی اقدام کرده و روز جمعه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه نیز سرویس‌دهی قطارهای این شرکت طبق برنامه و بدون اختلال صورت گرفته است.

 

با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود قطارها با فاصله گذر ١٠ تا ١٥ دقیقه به سمت شهرآفتاب اعزام شوند اما روز جمعه به دلیل استقبال مسافران، این زمان با اعزام قطارهای فوق‌العاده تا ٨ دقیقه کاهش یافت و در مجموع ٧٠ حرکت مسافربری به‌جای ٦١ حرکت برنامه‌ریزی‌شده صورت گرفت.

 

همچنین در برنامه اعلام‌شده ساعت پایان مسافرگیری ۲۰:۳۰ در نظر گرفته شده بود اما با توجه به استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران، زمان مسافرگیری تمدید شد و خدمات‌رسانی مترو تهران در ایستگاه شهرآفتاب ساعت ٢٢ پایان یافت.

 

روز جمعه استقبال مردم از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بسیار خوب بود و طبیعی است که این امر سبب ازدحام در ایستگاه مترو شهرآفتاب شود اما استفاده از کلماتی چون "تأخیر" و "بی‌نظمی"در گزارش خبری آن خبرگزاری به دور از اصل صداقت است.

 

همچنین به اطلاع شما و همه مردم عزیز می‌رساند که مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران به همراه برخی از مدیران این شرکت برای نظارت بر خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان در ایام برپایی نمایشگاه کتاب از صبح تا پایان سرویس‌دهی در ایستگاه شهرآفتاب مستقر هستند تا از نزدیک بر نحوه سرویس‌دهی به بازدیدکنندگان نمایشگاه نظارت کامل داشته باشند.»

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.