| کد خبر: 177050 |

◄ فاز جدید نظارت بر معاینه‌فنی در دستور کار وزارت کشور

خودروهای پلاک شهرستان مشروط به داشتن برگه معاینه‌فنی واجد دریافت طرح ترافیک روزانه هستند و به صورت آنلاین بر این بخش نیز نظارت می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران گفت: فاز جدید ارتقای سطح کیفی معاینه‌فنی در دستور کار وزارت کشور و سازمان راهداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدنواب حسینی‌منش با اشاره به اینکه در تهران قطعاً مرکزی وجود ندارد که بدون بازرسی خودرو اقدام به صدور برگه معاینه‌فنی خودرو بکند، تصریح کرد: در فاز نخست باید مردم را مجاب به حضور در مراکز معاینه‌فنی کرد و سپس تشدید نظارت را اعمال کرد.

وی در ادامه به این موضوع پرداخت که، سازمان حفاظت محیط‌زیست قصد دارد تا با جدیت موضوع معاینه‌فنی را مستمر پیگیری کند، افزود: به دنبال انتخاب شرکت‌های صاحب صلاحیتی هستیم که بتوانند رویه معاینه‌فنی را کنترل کنند که شهرداری در پی تحقق آن است.

حسینی‌منش در پاسخ به این سوال که آیا کماکان به خودروهای پلاک شهرستان علیرغم به اجرا گذاردن فاز دوم طرح کاهش طرح ترافیک فروخته می‌شود، یا خیر یادآور شد: خودروهای پلاک شهرستان مشروط به داشتن برگه معاینه‌فنی واجد دریافت طرح ترافیک روزانه هستند و به صورت آنلاین بر این بخش نیز نظارت می‌شود.

وی در توضیح ارائه طرح ترافیک به خودروهای پلاک شهرستان، گفت: پلاک هر خودرو هنگام خرید آرم طرح ترافیک به طور آنلاین شناسایی شده و چنانچه فاقد برگه معاینه‌فنی مجاز شناخته شود قطعاً اجازه ورود به طرح ترافیک را پیدا نخواهد کرد.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه‌فنی خودروهای شهر تهران به این نکته نیز اشاره داشت که، فروش دستی مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک غیر قانونی است و با افراد متخلف برخورد می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.