| کد خبر: 261895 |

۱۶ نقطه حادثه خیر در جاده های ساوه اصلاح شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه گفت: امسال ۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای روستایی و بین شهری این شهرستان اصلاح شد.

تین نیوز

رضا غفرانی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه با بیان اینکه امسال ۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای روستایی و بین شهری این شهرستان اصلاح شد، اظهار کرد: این نقاط شامل ۹ نقطه پرتگاهی، پرحادثه و مستعد تصادف در مسیرهای برون شهری و آزادراهی و هفت تقاطعِ راه های روستایی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غفرانی با بیان اینکه این نقاط به صورت امانی از امکانات خودرویی و توان نیروی انسانی در اختیار راهداری به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است افزود: نقاط روستایی در محل های مختلف از جمله ورودی مسیرهای روستایی به محور قدیم ساوه - همدان در تقاطع راه روستایی ارجرود، یلداش آباد، صفی آباد، قیطانیه و ... است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساوه گفت: در راستای ارتقای ایمنی حاشیه راه های شهرستان ساوه، ۷۹ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، ۳۴ کیلومتر تسطیح شانه خاکی و رفع افتادگی شانه راه و ۲۵ کیلومتر شانه سازی و اجرای شیب شیروانی با هدف ایمن سازی نقاط پرتگاهی انجام شده است.

غفرانی بیان کرد: همچنین در این مدت برای آشکارسازی مسیر و افزایش سطح ایمنی در جاده های شهرستان ساوه ۴۲۸ عدد انواع تابلوهای ایمنی شامل تابلوهای اخباری، انتظامی و اخطاری نصب شده است.

وی افزود: به منظور هدایت ترافیکی و آگاه سازی کاربران جاده ای، بیش از ۱۳۰ مترمربع تابلوی اطلاعاتی نیز در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه نصب شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.