| کد خبر: 237826 |

پیگیری برای رفع مشکل شرکت های هپکو، آذرآب و واگن پارس

ملاقات های مردمی را در دستور کار داشتم و همچون گذشته مشکلات و مسائل آنها را استماع تا پیگیری های لازم برای رفع مشکل مردم انجام شود.

تین نیوز

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: در روزهای گذشته فراکسیون کارگری مجلس به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شرکت های هپکو، آذرآب و واگن پارس اراک بازدیدی داشتند و در خصوص مشکلات و موضوعات این مجموعه‌ها نقطه نظرات خود را ارائه و تصمیماتی برای رفع آنها اتخاذ گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، محمد حسن آصفری به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود گفت: در روزهای اخیر از محله صالح آباد اراک بازدیدی داشتم و البته در این بازدید معاون عمرانی استاندار نیز حضور داشتند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته باشیم و اقداماتی در جهت رفع آنها صورت بگیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: ملاقات های مردمی را در دستور کار داشتم و همچون گذشته مشکلات و مسائل آنها را استماع تا پیگیری های لازم برای رفع مشکل مردم انجام شود.

وی بیان کرد: اخیرا جلسه ای با دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد که در این نشست در خصوص موضوعاتی از قبیل حقوق های نجومی، عدم شایسته سالاری، ناکارآمدی مدیران و ... که منکرات به شمار می روند مباحثی در خصوص پیشگیری از آنها مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با دعوت از رئیس سازمان انرژی اتمی به سایت اتمی خنداب نشستی در خصوص نقش این سایت در حل  مسائل اجتماعی و عمرانی شهرستان برگزار شد ضمنا در این جلسه مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

آصفری اظهار کرد: در روزهای گذشته فراکسیون کارگری مجلس به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از شرکت های هپکو، آذرآب و واگن پارس اراک بازدیدی داشتند و در خصوص مشکلات و موضوعات این مجموعه‌ها نقطه نظرات خود را ارائه و تصمیماتی برای رفع آنها اتخاذ گردید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.