| کد خبر: 233016 |

رجا به دنبال راه اندازی قطارهای 5 ستاره جدید

با قطار‌های تندروی پردیس سفر‌های یک روزه بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را دنبال می‌کنیم تا از این طریق زمان سفر را مدیریت کنیم.

تین نیوز

شرکت حمل و نقل ریلی رجا با افزایش تعداد بازسازی‌ها و راه‌اندازی قطار‌های ۵ ستاره، به دنبال خدمات‌دهی بیشتر و بهتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مراسم معارفه رئیس هیأت مدیره شرکت نوین صنعت رجا با اعلام این مطلب گفت: امیدواریم بعد از کرونا شاهد شکوفایی فعالیت‌ها و رونق اقتصاد باشیم.

محمد رجبی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با عبور از بحران فعلی و اقدامات مثبت دولت برای مهار کرونا، شاهد افزایش سفر‌ها در تابستان باشیم، به همین منظور کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهیم تا به درآمد بهتر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی ناوگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای سفرها، زحمت همکاران ما را بیشتر کرده، ولی با جدیت، رعایت پروتکل‌ها را دنبال کرده و می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت رجا تأکید کرد: خوشبختانه در حوزه فنی کار‌های خوبی برای نوروز ۱۴۰۰ انجام شده که از آن جمله می‌توان به آماده‌سازی ۲۵ دستگاه مولد و ۹ رام قطار تندروی پردیس (ترن‌ست) اشاره کرد که به دنبال آماده‌سازی بیشتر و افزایش سیر این قطار‌ها هستیم.

رجبی گفت: با قطار‌های تندروی پردیس سفر‌های یک روزه بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) را دنبال می‌کنیم تا از این طریق زمان سفر را مدیریت کنیم.

وی اظهار داشت: باید به دنبال ارتقای ظرفیت‌های فنی باشیم، زیرا در حال حاضر راه‌آهن به ازای هر لکوموتیو مکلف به سیر قطار‌ها به میزان ۱۲۰۰ کیلومتر در روز است و این در حالی است که قطار‌های تندروی پردیس (ترن‌ست) ما توانایی روزی ۲۰۰۰ کیلومتر سیر را دارد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: روند بازسازی واگن‌های بالای ۳۰ سال از محل تبصره ۱۸ باید شتاب بیشتری بگیرد و با تأمین اعتبار لازم این روند در شرکت نوین صنعت، واگن پارس و دانشگاه آزاد اجرایی می‌شود.
در پایان این مراسم مهندس رجبی ضمن قدردانی از زحمات مهندس فرهاد فرهمند محمدی برای تلاش در دوران تصدی عضو هیأت مدیره و قائم مقام شرکت حمل و نقل ریلی رجا، وی را به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت نوین صنعت رجا معرفی کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.