| کد خبر: 208161 |

۲۲۹ هزار و ۷۲۲ تردد در یک روز در جاده‌های استان مرکزی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۲۲۹ هزار و ۷۲۲ تردد وسیله نقلیه چهارم فروردین ماه امسال در جاده‌های این استان ثبت شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۲۲۹ هزار و ۷۲۲ تردد وسیله نقلیه چهارم فروردین ماه امسال در جاده‌های این استان ثبت شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، «علی زندی‌فر» افزود: تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان مرکزی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد کاهش یافته‌است.

وی ادامه داد: ۵۲ هزار و ۳۰۵ وسیله نقلیه در این مدت به استان مرکزی وارد شد که ورود این خودروها به استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۱ درصد کاهش یافته‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۳۲ هزار و ۶۰۰ وسیله نقلیه نیز در این مدت از استان خارج شده است که تعداد این خودروهای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد کاهش یافته‌است.

زندی فر خاطرنشان کرد: ۱۶ درصد ترددهای ثبت شده در جاده‌های استان مرکزی در این مدت مربوط به خودروهای سنگین بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته‌است.

وی اظهارداشت: تردد ۲ هزار و ۴۷۳ دستگاه اتوبوس در این مدت در جاده‌های استان مرکزی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه قبل ۶۱ درصد کاهش یافته است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.

به طور میانگین، روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های استان مرکزی تردد می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.