| کد خبر: 207932 |

تردد در جاده‌های استان مرکزی اسفند ماه جاری ۳۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تردد در جاده‌های این استان از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون به ‌دلیل پویش در خانه ماندن و شیوع ویروس کرونا ۳۰ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تردد در جاده‌های این استان از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون به ‌دلیل پویش در خانه ماندن و شیوع ویروس کرونا ۳۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، «علی زندی‌فر» افزود: ۱۲ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۶۵۱ تردد در این مدت در جاده‌های استان مرکزی ثبت شده که چهار میلیون و ۱۳۳ هزار و ۲۴۵ تردد معادل ۳۲ درصد این ترددها را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده‌ است.

وی ادامه داد: ۲۷۴ هزار و ۴۰۲ وسیله نقلیه از مجموع تردد وسایل نقلیه سنگین مربوط به اتوبوس‌ها بوده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی یادآورشد: ۱۶ میلیون و ۵۹۰ هزار تردد در اسفندماه سال گذشته در جاده‌های این استان ثبت شد که پنج میلیون و  ۱۶۸ هزار و ۸۱۹ تردد معادل ۳۱ درصد این ترددها مربوط به مسایل نقلیه سنگین بوده‌است.

زندی‌فر گفت: یک میلیون و ۴۲۰ هزار تردد از مجموع این ترددها در طرح نوروزی امسال ( بیست و پنجم اسفند تاکنون ) در جاده‌های استان مرکزی ثبت شد.

وی ادامه داد: ۴۳۰ هزار و ۷۶۸ ترددها معادل ۳۰ درصد این ترددها را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده که ۱۲۶ هزار و ۱۸۲ تردد مربوط به اتوبوس‌های بین شهری بوده‌است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را جاده‌های روستایی تشکیل داده است.

روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.