| کد خبر: 254155 |

رشد ۱۸۵ درصدی سفرهای دریایی در سواحل مازندران در نوروز امسال

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۱۷۶ درصدی استفاده از تفریح های دریایی در سواحل مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۱۷۶ درصدی استفاده از تفریح های دریایی در سواحل مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید کیاکجوری گفت: بیش از ۱۳۸ هزار مسافر نوروزی طی ۱۰ روز گذشته از تفریحات دریایی در سواحل استان استفاده کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، ۱۷۶ درصد رشد داشته است.

کیا کجوری با اعلام این مطلب افزود: در این مدت بیش از ۲۶ هزار سفر دریایی در سواحل تحت پوشش نظارتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۸۵ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به اینکه حدود ۹۰ ایستگاه تفریحات دریایی در محدوده تحت پوشش اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران (رامسر تا فرح آباد ساری) در ایام نوروز امسال آماده خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران عزیز هستند افزود: روز ۶ فروردین ماه پرترددترین روز از آغاز طرح ایمنی ترددهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ بوده که خوشبختانه با رعایت نکات ایمنی از سوی ایستگاه های تفریحات دریایی و مسافران و همچنین با پایش روزانه موارد ایمنی از سوی بازرسان اعزامی اداره کل، تاکنون هیچ گونه حادثه دریایی رخ نداده است.

 کیاکجوری خاطر نشان کرد: در صورت دریافت پیام اضطرار دریایی از طریق شماره ۱۵۵۰(شماره تماس امداد و نجات دریایی) مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر به عنوان مرکز اصلی استانی هماهنگی جستجو و نجات دریایی، با اعزام شناور ناجی۶ و یا شناورهای همیار ناجی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سانحه، نسبت به انجام سریع، بموقع و ایمن عملیات امداد و نجات اقدام خواهد کرد.

 گفتنی است که طرح ایمنی ترددهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفند۱۴۰۱ آغازو تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.