| کد خبر: 213651 |

۲۰ کیلومتر از راه های مازندران روشن می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی عملیات احداث ۲۰ کیلومتر روشنایی در محورهای ارتباطی این استان در دستور کار قرار گرفت.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی عملیات احداث ۲۰ کیلومتر روشنایی در محورهای ارتباطی این استان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن جهانیان ضمن اعلام این خبر افزود: مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق ، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب ، تشخیص به موقع موانع ، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورهاست.

وی افزود : حداقل مقدار مورد نیاز روشنایی سطح راه بستگی به نوع آن ، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه ، وضعیت مکانهای اطراف راه و کاربری آن و همچنین میزان عبور و مرور عابرین پیاده دارد.

جهانیان در ادامه به جاده های مازندران اشاره و اظهار داشت : اقبال و استقبال عموم کاربران جاده ای برای تردد از سطح محور ارتباطی استان بالاست ، از این رو امیدواریم شاهد ارتقاء ایمنی کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح محور های استان باشیم.

وی به عملیات ایمن سازی این اداره کل در سطح محورهای استان در قالب احداث روشنایی اشاره و خاطر نشان ساخت :  عملیات احداث روشنایی در محورهای ارتباطی کمربندی نوشهر به چالوس به طول بیش ۱۰ کیلومتر  ، احداث سیستم روشنایی کمربندی فریدونکنار به طول ۱و نیم کیلومتر ،احداث سیستم روشنایی محور نور _چمستان به طول ۷ کیلومتر ،احداث سیستم روشنایی نقطه ای محور شیرگاه به طول ۱ و نیم کیلومتر و همچنین احداث سیستم روشنایی نقطه ای در ۱۵ تقاطع و بریدگی های راه های حوزه استحفاظی در حال اجرا می باشد.

گفتنی است در حال حاضر بیش از ۴۲۰ کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران دارای روشنایی هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.