| کد خبر: 234333 |

◄ اعتراض قانونی رانندگان اتوبوسرانی الوند و محمدیه قزوین

رانندگان الوند، محمدیه و مهرگان با تجمع مقابل استانداری خواستار احقاق حقوق خود شده و رفتار تبعیض آمیز بین اتوبوسرانی قزوین با این شهرها را ناحق دانسته و عنوان می‌کنند در زمان کرونا هیچ حمایتی از ما نشد.

تین نیوز

رانندگان الوند، محمدیه و مهرگان با تجمع مقابل استانداری خواستار احقاق حقوق خود شده و رفتار تبعیض آمیز بین اتوبوسرانی قزوین با این شهرها را ناحق دانسته و عنوان می‌کنند در زمان کرونا هیچ حمایتی از ما نشد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز در قزوین، ظهر امروز رانندگان اتوبوسرانی الوند، محمدیه و مهرگان برای احقاق حقوق خود مقابل استانداری قزوین تجمع کرده بودند.

یکی از این رانندگان درباره علت تجمع خود در قزوین می‌گوید: برای گرفتن حقمان تجمع کرده‌ایم؛ طی دو سال که از شیوع کرونا می‌گذرد اتوبوس‌های زیباشهر، الوند و مهرگان که در مجموع 40 ماشین هستند هیچ یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند؛ این درحالی است که رانندگان اتوبوسرانی قزوین در ماه بیش از 10 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

WhatsApp Image 2021-08-24 at 4.31.35 PM

یکی دیگر از رانندگان با بیان اینکه اتوبوسرانی الوند هیچ امکاناتی در اختیار رانندگان قرار نمی‌دهد عنوان می‌کند: بر اساس آنچه تصویب شده اتوبوسرانی باید یارانه‌ای را به اتوبوس‌ها پرداخت کند که این یارانه برای 300 اتوبوس داخلی شهر قزوین پرداخت می‌شود اما تا کنون چیزی به ما که از همین استان هستیم تعلق نگرفته است؛ ضمن اینکه اتوبوسرانی شهر قزوین خدمات رایگان  نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه قول‌های استانداری نیز به نوعی سرکار گذاشتن ما است اظهار می‌کند: قول‌هایی که به ما  داده شده به نوعی سنگ قلاب کردن است، در راستای احقاق حقوقمان به ما گفته شد هفته بعد بیایید تا استاندار تصمصم بگیرد، حرف ما این است که آیا استاندار در این چند روز نمی‌توانست تصمیم بگیرد که به ما وعده هفته آینده داده شد.WhatsApp Image 2021-08-24 at 4.32.01 PM

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.