| کد خبر: 268862 |

◄ قیمت طرح ترافیک 1403 ؛ فروش تکه هایی از ریه تهرانی ها + فیلم

طرح ترافیک 1403 مطابق سال های گذشته با افزایش قیمت فروخته خواهد شد بدون آن که اهدافی مثل کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا در تهران را محقق کند و این کار بی شباهت به فروش تکه هایی از ریه تهرانی ها نیست.

تین نیوز

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی مسئولان حمل و نقل شهرداری تهران طرح ترافیک 1403 تعیین نرخ شده است. طرح ترافیک مطابق سال های گذشته با افزایش قیمت فروخته خواهد شد بدون آن که اهدافی مثل کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا در تهران را محقق کند.
قیمت پارکینگ ها هم در سال آینده افزایش خواهد یافت و این در حالیست که نبود پارکینگ در تهران به نقطه جوش رسیده است.

تحلیل کوتاه این موضوع را در ادامه ببینید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ساخت و سازهای بی رویه دلالان مسکن بدون توجه به گنجایش تردد معابر و مجموعه های مراکز خرید و خیانت شهردارهای نالایق، پراکنده بودن مراکز خرید مایحتاج روزمره که بدون خودرو ممکن نیست، افزایش توان خرید مشاغل ازاد و فروش بی وقفه و بی رویه خودرو باهدف کسب درامد دولت از کلیه امور مرتبط با خودرو، احداث بزرگراهها و پلهایی که در نهایت به گلوگاه معابر باریک و ناهموار و افزایش ترافیک ختم میشوند، عدم استقبال از وسایل همگانی بعلت وقت گیری و احساس ناراحتی و ناامنی، کم تحرکی و استفاده غیرضروری از خودرو در مسیرهای کوتاه، بزرگ بودن خودروها، بینظمی در حرکت یا توقفهای نابجا، کلان شهرها را فلج کرده و مردم باید تاوان جهالت و خیانت مسئولان بیگانه با وظایف و متمرکز بر حفظ قدرت را بدهند که فقط به معنویات از نوع حجاب و ریش اهمیت میدهند. حکومت بجای انکه خودرو را گران کند، عرضه انرا محدود کند تا بر فشار ترافیک افزوده نشود و خودروهای مسن را روانه پارکینگ کند. استفاده از دوچرخه در شهرهای شیبدار مانند تهران دشوار است. نقش حکومت را در ایجاد ترافیک عمدی و هدفمند نباید فراموش کرد و ترافیکهای مشکوک اخیر ممکن است انتقام گیری حکومت از مردم بدلیل عدم استقبال از انتخابات نمایشی باشد که در ایجاد بحران بسیار قدرتمند است و با شوه های مختلف و عوامل پرشمار خود انرا اجرا میکند.