بازدید سایت : ۹۷۰۰۴
خاطره‌ ای از که مهندس سروری یکی از کارکنان قدیمی مترو تهران؛

فیلم| روایت یکی از کارکنان قدیمی مترو از جلوگیری از حادثه در ایستگاه مترو / بخش دوم

عبور از یک کانال باریک بدون تجهیزات و رسیدن به یک اتاق مخفی مملو از بنزین خاطره‌ ای است که مهندس سروری یکی از کارکنان قدیمی مترو تهران روایت می‌ کنند.

تین نیوز |

عبور از یک کانال باریک بدون تجهیزات و رسیدن به یک اتاق مخفی مملو از بنزین خاطره ای است که مهندس سروری یکی از کارکنان قدیمی مترو تهران در این قسمت برنامه یک قاب یک خاطره برای ما روایت می کنند. خاطره لحظه ای که اگر تعهد و دلسوزی کارکنان مترو نبود شاید تخطی از یک دستورالعمل ساده در پمپ بنزین می توانست منجر به انفجار و فاجعه انسانی در ایستگاه مترو شود.

فیلم| روایت یکی از کارکنان مترو از فرار قطار مترو جوانمرد قصاب

به گزارش تین نیوز به نقل ازکانال کمیته طبقه بندی مشاغل مترو،  یک قاب یک خاطره، سفری در گذر زمان است. برنامه ای که نه تنها به ثبت تاریخ شفاهیِ مترو می پردازد، بلکه فرصتی برایِ مشاهده تلاش ها و ازخودگذشتگی هایی است که در مسیر ساخت این سازه عظیم و خدمات رسانی مستمر در آن انجام شده است.

در این قسمت مهندس کوروش سروری و خاطره ایشان از سال ۱۳۸۶ در ایستگاه شهید مدنی خط ۲ متروی تهران همراه باشید.

 

سایز ویدئو: 19.25M | مدت زمان: 00:04:42 | دانلود ویدئو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    ساخت و سازهای بی رویه دلالان مسکن بدون توجه به گنجایش تردد معابر و مجموعه های مراکز خرید و خیانت شهردارهای نالایق، پراکنده بودن مراکز خرید مایحتاج روزمره که بدون خودرو ممکن نیست، افزایش توان خرید مشاغل ازاد و فروش بی وقفه و بی رویه خودرو باهدف کسب درامد دولت از کلیه امور مرتبط با خودرو، احداث بزرگراهها و پلهایی که در نهایت به گلوگاه معابر باریک و ناهموار و افزایش ترافیک ختم میشوند، عدم استقبال از وسایل همگانی بعلت وقت گیری و احساس ناراحتی و ناامنی، کم تحرکی و استفاده غیرضروری از خودرو در مسیرهای کوتاه، بزرگ بودن خودروها، بینظمی در حرکت یا توقفهای نابجا، کلان شهرها را فلج کرده و مردم باید تاوان جهالت و خیانت مسئولان بیگانه با وظایف و متمرکز بر حفظ قدرت را بدهند . حکومت بجای انکه خودرو را گران کند، عرضه انرا محدود کند تا بر فشار ترافیک افزوده نشود و خودروهای مسن را روانه پارکینگ کند.